Erg duidelijke test vertelde me dat ik nu toch echt zwanger ben. Maar besef er niks van, ben bijna laconiek eronder ' t zal wel' 'eerst maar een echo' Kijk naar de 2e streep waar ik sinds september op wacht maar t doet me niks. ..dat ie toch raar!!!!!!!! Bij me eerste ging ik er helemaal in op, was ik super nerveus en enorm ongerust En was afgelopen tijd continue bezig met zwanger worden Voor iemand herkenbaar? Gaat dat kwartje vallen?
hier viel dat kwartje na 6kv2v5 testen 2 cb plus testen , 2cb digitale testen en 1 bloedtest ... Komt heus we haha gefeliciteerd!!!
bij de tweede waren het 4 testen en 1 bloedtest en,bij de derde dus 10 testen en 1 bloed test , gaat wat worden bij een vierde ooit haha
Ik geloof het ook nog niet! 2 jaar op moeten wachten en bij de eerste IVF eindelijk raak! Mijn moeder gelooft het overigens ook niet! Die belt me iedere dag met de vraag of ik wel echt zwanger ben, haha! Lekker van genieten, meis! Gefeliciteerd!
Het heeft bij mij ook even geduurd voor het besef er was, dat had ik bij de eerste twee helemaal niet. Nu drong het echt tot me door toen ik na 5,5 weken ontzettend misselijk werd en echt niks meer binnen hield. Dan is dat besef er ineens echt wel. Ik hoop dat het bij jou op een iets vriendelijkere manier komt, maar in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap.
Vanmorgen ook een licht streepje op de test maar wij kunnen het ook nog niet geloven. Alvast gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Gefeliciteerd! Een streepje komt niet voor niks op de test te staan. Snap.dat je wil blijven testen maar bedenk wel dat het ipv zekerheid ook onzekerheid kan geven. Er komen genoeg topics voorbij waarbij de zwangere vrouw is blijven testen en ze een lichtere streep kreeg. Daar wordt je alleen maar onzeker en gestrest van. Gefeliciteerd , wanneer het kwartje gevallen is, er lekker van gaan genieten
gefeliciteerd! bij mijn eerste was één rest voldoende.. bij deze heb ik.minstens 8 testen gedaan omdat ik.het niet wilde geloven. ik.had immers uit voorzorg een morningafterpil genomen (nadat ik het vermoeden had dat het mis was gegaan met het condoom) geniet ervan!
Hier 2 testen gedaan. De eerste was een ovulatietest want had geen gewone in huis en toen 1 van cb . Verder geloofde ik het vrij snel want werd al vlug misselijk haha
Ik voel dus inderdaad niks! Terwijl bij mijn eerste de symptomen er direct waren. Kga er in ieder geval van genieten dat ik nog nergens last van heb want mijn eerste zwangerschap was behoorlijk heftig lichamelijk T voelt een beetje als een herkansing