Hallo lieve mensen! Is het mogelijk dat je met 6+2 al bandenpijn voelt? Ik groei aardig snel en m'n buik jeukt ook steeds.. Liefs
Het is zeker niet onmogelijk. Hoe kort je ook zwanger bent, binnen in je lichaam is je baarmoeder al wat aan het groeien. De ene vrouw merkt hier weinig van, en de andere krijgt wat klachten.
Ik had het ook vanaf week 6 tot 8 ongeveer. Vooral bij snel opstaan van een stoel of bank en bij het omdraaien in bed. Erg vervelend die steken. Ik deed savonds vaak een kruik op mn buik en dan was het goed te doen.
Heb ik ook last van! Vandaag 8 weken.. Vooral met niezen/hoesten, en zit nu thuis met een fikse verkoudheid/griep
Kramp en zeurderige buikpijn is geen bandenpijn. Bandenpijn is scherp. Met 15 weken kan je bandenpijn hebben. Veel eerder niet; op een gegeven moment gaat je baarmoeder wel groeien natuurlijk maar heel weinig nog en in de eerste weken wordt alleen de wand weker (dat voel je niet) en groeit hij nog helemaal niet aangezien de vrucht nog veel te klein is en alle ruimte heeft.