hormonsters

Discussion in 'Eerste symptomen' started by piesofkeekje, Jul 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piesofkeekje

piesofkeekje Niet meer actief

Ik heb eigenlijk geen klachten op een lichte vermoeidheid na maar o o o wat heb ik laat van hormonsters! Alsof ik continue pms heb! Vl vroeg al, duurt dit 9 maanden? Ik hoop van niet, ook libido is ver te zoeken tot zijn grote spijt :(.

Ben enorm opvliegend en onredelijk, ongeduldig en dan ineens weer supervrolijk, geen pijl op te trekken.
    wie herkent dit en hoe lang duurde het:(

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

had ik de eerste 12 / 13 weken ook. Daarna niet meer. Af en toe nog eens maar niet meer zoals toen. Dus komt vanzelf weer goed. Maar het KAN wel dat je er 9 maanden last van hebt hoor. Dat is bij iedereen verschillend.

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik had na 3e maand 2 weken dat ik onredelijk, chagrijnig en ongeduldig was. Gelukkig ging dat snel over en heb ik nu, voor zover ik van anderen hoor, geen last van hormonsters (leuk woord trouwens)
    Maar het kan wel 9 maanden aanhouden.....

4. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mijn eerste zwangerschap niet. Bij deze nog steeds last van. Ligt er vast aan dat dit een meisje is haha! Iig vind mijn man me een stuk minder leuk deze keer ;)

5. selina1212

selina1212 Actief lid

Apr 17, 2012
    134
    0
    0
    hier ook duidelijk een hormoonzilla.
    stront chagrijnig door de dag heen.
    om alles en nog wat zeiken en seks uhmmm wat is dat?
    ze zeggen het gaat weg,maar wanneer?
    haha succes meid

6. piesofkeekje

piesofkeekje Niet meer actief

Gelukkig zijn er meerdere met mij! Vandaag weer prima trouwens, niet chago, wel meer moe.

Ik vind het toch raar dat ik dit de vorige 5 zwangerschappen niet had en toen juist misselijk was en dat nu juist niet!

Ik hoop dat het niet 9 maanden aanhoudt! :(

7. Bilie

Bilie Actief lid

Mar 9, 2012
    223
    0
    0
    Hier zei vl nog voor nod "ik begin echt te denken dat je zwanger bent" ik had namelijk een heel kort lontje :)

8. mik81

mik81 Niet meer actief

Hmm ... tja hier zijn de hormonsters/huilmonsters :) ook nog aanwezig! Ben ook al weken thuis ivm HG dus ze kunnen lekker inwerken om het maar zo te noemen. Om werkelijk niets staan de tranen in mijn ogen (baby olifantje op tv bijv ;)...). Boos soms ook wel, maar dat meer op mezelf omdat mijn lijf niet doet wat ik wil. Blijf het bizar vinden dat dat zoveel effect op je psyche heeft zelfs wanneer je normaal heel nuchter en 'in control' bent.

Share This Page