niet ongested en niet zwanger

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by BallerinaN, Aug 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hallo,

Wij gaan voor ons eerste kindje, dus vol goed hoop gestopt met de pil. Netjes mijn onttrekkingsbloeding gehad, maar daarna niet meer ongesteld geworden. Zit ondertussen op dag 58..
    Gisteren op aanraden van de gyn een bloed test laten doen bij de huisarts, maar was negatief.
    Volgende week kan ik bij de gyn terecht, maar ben ergens wel wat bang voor de uitslag hiervan.. Kan het zijn dat het allemaal gewoon lang duurt voor het op gang is? Of zou ik misschien toch zwanger kunnen zijn, maar nog niet zichtbaar in het bloed.
    Misschien toch iets anders (ernstiger) aan de hand..? Weet het even niet meer....

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi BallerinaN,

je kunt wel tot een half jaar moeten wachten op een cyclus waar (een beetje) regelmaat in zit. Het is prima natuurlijk dat de gyn even meekijkt, want je weet maar nooit, maar ik zou niet meteen het ergste verwachten hoor. Soms heeft je lijf gewoon net even wat meer tijd nodig dan een ander.
    En als je toch zwanger bent zou dat heel pril zijn, want anders zou je het in je bloed al wel moeten zien.
    Hopelijk valt het mee volgende week en kun je met frisse moed weer verder.

Groetjes Brigitte

3. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Oke, bedankt voor je reactie!

Share This Page