Help zwanger van 1e kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anoniem1106, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1106

4 aug 2014
    51
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Goedenavond dames, HELP MIJ !!
    ik ben zwanger van mijn 1e kindje ik zag het totaal neit aankomen ik was namelijk in augustus gestopt met de pil de 25ste tot de 30ste ongi geweest en ik ben blijkbaar in september al zwanger geworden want ben toen neit ongi geworde en 2 knalpositieve teste in me hande gehad..
    Ik ben dus denk ik ongeveer 6 weken zwanger nu alleen heb ik steeds het gevoel alsof ik ongesteld moet worde het zijn af en toe echt best wel hevige krampe en ik word er zo onzeker van dalijk krijg ik een miskraam, iemand ervaring hiermee??

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Die krampen horen er helaas bij, heb ik tot de 9de week wel gehad, dat is de groei van je baarmoeder. Je moet je niet te druk maken en gewoon genieten van de zwangerschap. Als je circa 6 weken bent dan zul je over 2 weken ook wel een echo krijgen neem ik aan?

3. anoniem1106

4 aug 2014
    51
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Nou ik weet het pas sinds 2 dagen haha ik heb zolang geen test gedaan omdat ik dacht dat ik aan het ontpille was ik had niet verwacht dat ik de volgende maand al zwanger zou zijn dus ik ga morgen naar de dokter ik weet natuurlijk door het stoppe met de pil ook niet precies wanneer mijn eisprong is geweest dus ik weet ook neit hoever i ben maar ik had wel echt een 2 dikke strepe dus ik denk dat ik wel rond de 6 weke zit

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Had ik ook hoor!
    Slik je wel foliumzuur? Anders gelijk halen morgen!
    Oh enne.. Gefeliciteerd!

5. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Je wilde dus wel zwanger worden? Gefeliciteerd dan!!!
    Bij mij ging het ook veel sneller dan gedacht, dus was ook even schrikken ;) In het begin had ik ook last van mijn buik en kijk mijn banner, vandaag alweer 36 weken :)
    Probeer niet teveel te stressen meis, hopelijk kun je snel genieten ;)

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik ben nu ongeveer 7weken zwanger en heb oom regelmatig buikpijn. In het begin voelde het of ik ongi moest worden, daarna waren het duidelijk mn darmen en nu een combinatie van allebei.
    Hoewel dit ons 3de kindje wordt ben ik soms ook best onzeker.
    Ik weet ook niet precies hoever ik ben en ik heb helaas pas 5novem er mn eerste echo omdat ik dan volgens mn eigen berekening 10weken ben en hier doen ze de echo met ongeveer 10weken.
    Probeer te genieten. Het beste wat je nu kan doen is zo min mogelijk stressen (al is dat nog zo moeilijk).

7. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Allereerst: gefeliciteerd! :)

Ik had in het begin ook zwaar het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Maar dat is dus inderdaad gewoon je lichaam die aan de nieuwe situatie went! En als je je veel zorgen maakt zou ik gewoon zsm een verloskundige bellen en vragen wanneer je de eerste echo kan laten doen :)

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb ook nog steeds dat gevoel hoor! Het is even weggeweest maar nu heb ik het weer. Heb al 2 echo's gehad met kloppend hartje dus dat gaat goed!
    Ben wel erg druk geweest de afgelopen week heb het idee dat ik er dan ook meer last van heb. Ook een volle blaas of volle darmen verergeren het 'ongi' gevoel. Spannend he!

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb het eigenlijk heel lang gehad.
    Denk wel Tot week 22 ofzo.
    Liep soms in de supermarkt en dan dacht ik in een flits: oh! Menstruatie komt er aan, tampons kopen! En die gedachte werd dan eigenlijk direct weer verdrongen door het feit dat er een kleintje onderweg is :D

10. anoniem1106

4 aug 2014
    51
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Ja dank jullie wel jullie zelf ook allemaal gefeliciteerd ! :D
    Ik heb donderdag mijn eerste echo omdat ik niet zeker weet hoever ik ben en dan krijg ik ook 5 november mijn 2e echo dan zou ik ook 10 weken zijn en dan gaat ze het opmeten en kijken wanneer ik uitgerekend ben.
    Ik had de verloskundige gesproken en die zei ook tegen mij dat het niet erg is als ik krampjes of steekjes voelt dat is volgens haar nog het kindje dat zich aan het innestelen is dus probeer me zo min mogenlijk druk te maken het te acceptere (want ik kan het namenlijk nogsteeds niet geloven) ik zou gewoon elke dag nog een test wille doen om te kijken of het echt waar is !

Wanneer begon bij jullie de misselijkheid ? heb nog nergens last van ben alleen erg moe en af en toe maagzuur

Deel Deze Pagina