Bandenpijn?

Discussion in 'Zwangerschap' started by nana8, Nov 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nana8

nana8 Lid

Jul 10, 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben morgen 5 weken zwanger, maar moet af en toe flink hoesten door verkoudheid en kriebel in de keel. Op zo'n moment krijg ik een enorme pijnscheut door m'n buik/baarmoeder. Dit houdt meestal enkele seconden tot halve minuut aan. Zou dit bandenpijn zijn of toch iets wat niet goed zit? Iemand die dit herkent?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ja dat is bandenpijn

3. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

Jan 28, 2010
    1,091
    102
    63
    ja s inderdaad bandenpijn, ik heb t nog. ook met te snelle bewegingen. zeer pijnlijk.

4. Lutty

Lutty Actief lid

Oct 26, 2012
    469
    0
    0
    Die pijn was bij mij een van de eerste kwaaltjes tijdens mijn zwangerschappen. Inderdaad bij hoesten, maar ook bij snel rechtkomen of draaien in bed.

5. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ja hoor typisch je banden!

6. nana8

nana8 Lid

Jul 10, 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn bedankt voor jullie reacties! Vond t zo snel om met bijna 5 weken al last van bandenpijn te hebben. Dit stelt me gerust!

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik had het ook zo vreselijk vroeg dit keer! Nog voor mijn positieve test voelde ik al wat pijnscheuten in mijn liezen.
    Van week 5 tot week 8 veel last gehad. Moest een keer 's nachts niesen toen ik in bed lag. Ik ging door de grond van de plotselinge felle pijn en moest echt ff gaan zitten.
    Het wordt vanzelf weer minder. En komt dan weer rond 15 en 20 weken ;) Steeds van die groeispurtjes. En de een heeft er helaas meer last van dan de ander. Maar maak je geen zorgen, hoort er allemaal bij :)

8. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

Aug 1, 2014
    717
    0
    0
    Dat kan al zeker zo vroeg hoor! Had ik ook rond de 6 a 7 weken al, vooral bij niezen of omdraaien in bed. Bij 10 weken werd het minder.

9. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Ik heb een soort spierpijn in mijn bovenbuik.
    Is dat ook een soort bandenpijn?
    Ik ben 6 weken zwanger

10. bengelke

bengelke Bekend lid

Feb 21, 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Dit komt me heel bekend voor heb dit eigenlijk al van toen ik net wist dat ik zwanger was, niezen hoesten gaan zitten doet allemaal pijn. Hopelijk wordt ik niet verkouden want zou vreselijk pijnlijk zijn... haha

11. annick1984

annick1984 Bekend lid

Sep 18, 2013
    969
    47
    28
    Female
    Hoogezand
    Had het gisteren en eergisteren in de avond. Als ik moest gaan lopen, kon ik niet gelijk rechtop staan..

En de uk was druk in mijn buik, dus het zal de combinatie zijn.

12. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

Oct 9, 2014
    1,213
    1
    0
    Drenthe
    oh zo herkenbaar, vooral niezen voelt als een messteek!
    Wat mij helpt is als ik moet niezen is om mijn knieën zo hoog mogelijk op te trekken. Ik heb het ook soms met omdraaien in bed e.d. Als een messteek.

13. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Ik vroeg me hetzelfde af :) Maar ja dus.
    Vroeg al aan mn moeder of dat zo vroeg al kon, maar die wist het niet zo goed, maar als ik dit dus lees weet ik zeker dat het wel zo is ;)

14. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

Sep 9, 2014
    2,966
    2,294
    113
    Female
    Houten
    Bij mij waren dit mn buikspieren. Ik moest dus per direct stoppen met rechte buikspieroefeningen doen. Ik weet niet of jij die ook doet? Ik was echter wel iets verder, namelijk 10wk.

15. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Ik sport helemaal niet.
    Vreemd.
    Er gebeurt ook zoveel in je lichaam.

Share This Page