Hallo allemaal Ik heb sinds een week of 3 af en toe het gevoel dat ik ziek wordt. Erg duizelig/licht in mijn hoofd, misselijk, ontzettend kapotmoe, kan mijn ene been bijna niet voor de andere zetten soms. Paar dagen gehad dat ik erg vaak moest plassen. Maar ik wordt alleen niet ziek, het is af en toe met wat dagen er tussen op een paar momenten op de dag. Voel me verder op andere dagen ook niet ziek ofzo. Nu heb ik een test gedaan uit nieuwsgierigheid en nu zag ik een lichtblauw streepje. (redelijk vaag, maar wel goed zichtbaar)Ik hoef volgens mij volgende week pas ongesteld te worden. Dit heb ik echt nooooit eerder gehad. Zou dit gunstig zijn?
als je een tweede streepje ziet ook al is ie beetje licht zou je toch denken dat je zwanger bent.probeer het anders over een paar dagen weer en als het streepje dan duidelijker is ben je toch echt zwanger hoor. spannend hoor hoop het voor je.hou ons op de hoogte ben benieuwd. xxxx
ja volgens je banner ben je overtijd.dacht dat je banner misschien niet klopte omdat je zelf aangaf volgende week pas ongesteld te worden. nou als je overtijd bent en een licht streepje ziet het er zeker wel gunstig voor je uit hoor. ik zou voor de zekerheid nog even een test doen.heb je geen foto van de test?
Hai Murron, Een streep is een streep zeggen ze toch. Zoals Miss Mimi al zegt heb je geen foto? Kunnen wij er even naar kijken. Liefs Monique
Ik heb geprobeerd een foto te maken, is niet gelukt. Hij is best vaag nog die 2e streep. Dat ik inde war was met mijn ongesteldheid, komt doordat ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, omdat ik nu ook van baan "moet" veranderen. Maar ik blijf proberen met foto's maken. Ik heb in elk geval een nieuwe test besteld, dus over een dag of 3 nog maar eens proberen. Jeeee, zou het eindelijk gelukt zijn, krijg er buikpijn van, gek he?
Het zal toch niet het streepje zijn wat min of meer al voorgedrukt staat zal ik maar zeggen, weet ff niet hoe ik het moet uitleggen.
weet niet zeker maar volgens mij moet je naar je album gaan.9staat onder je bericht) en dan op upload drukken dan je foto selecteren.
Ik vrees toch weer valse hoop: Heb net een predictortest gedaan (voor de zekerheid, omdat ik niet weer blij met een dooie mus wilde zijn). Niets te zien, nog geen licht streepje. Ik vind het vaag allemaal en ik ben nu heel erg verdrietig, had nu echt zo'n goede hoop, .
Murron, predictortesten zijn minder gevoelig dan bijvoorbeeld kruidvat of clear blue testen. Ik duim voor je hoor!
Echt? Nou ik heb ook testen van de webwinkel besteld, dus begin volgende week probeer ik het nogmaals denk ik.
Ja is echt waar. Ik hoor heel vaak dat vrouwen met predictor negatief testen, en met kruidvat merk positief. Dus het kan nog! Laat je weten als je weer hebt getest?
Hoi Murron, Ik teste ook met een heel vaag streepje, maar ik hoor altijd van iedereen een streep is een streep.Ben er toen vanuit gegaan dat ik zwanger was. Maar na 10 dagen begon het toch te knagen. Stel nou dat het niet zo is. Heb daarom gisteren nogmaals een testje van het kruidvat gedaan en een flinke blauwe streep, dus dat vage streepje was wel degelijk goed! Dus er is nog alle hoop, ik hoor wel hoe het gaat! Succes! Evelien