He meiden,ik ben nieuw hier en ben een aantal maanden bezig om zwanger te worden. ik ben altijd heel regelmtatig ongesteld en nooit ergens last van,maar heb nu al een aantal dagen veel last van krampen in mijn onderbuik,het lijkt op ong krampen? Kunnen jullie mij vertellen wat dit kan zijn? x sor2
ben je al overtijd, of ben je net ongesteld geweest of zit je midden in je cyclis het kan namelijk van alles zijn... mischien eisprong, innesteling enz enz
gefeliciteerd,, heb je nog een testje gedaan dan? ik had de 1e paar dagen nadat ik wist dat ik zwanger was ook last van krampen.. dat had ik bij de 2 jongens niet.. heb daar gelukkig nu geen last meer van.. want je gaat vanalles in je kop zetten haha
Hoi, Ik ben morgen dus 5 weken zwanger volgens de teller. Ik weet het echter pas 3 dagen. Ik heb ook al een paar dagen krampen in mijn buik. Is dit dus normaal? Oja, daarnaast had ik nog een vraagje (het is mijn eerste zwangerschap, dus alles is vreemd en nieuw) Rond 8 weken ga je naar de verloskudige. Wordt er dan ook al een echo gemaakt, of naar het hartje geluisterd fozo? Of is het alleen papieren invullen en krijg je pas met 12 weken meer zekerheid?
Hoi allemaal, Ben 5 weken en een paar dagen zwanger (2x positief getest). Vannacht werd ik wakker met erge menstruatie achtige krampen. Op wc merkte ik twee druppels in wcpot op met lichtbruine kleur. Verder niets bij afvegen. Vandaag gedurende de hele dag ook geen afscheiding. Wel maagpijn hoog in de maag, krampen, alsof ik iets verkeerds gegeten heb. Herkent iemand dit?
Dat gevoel in me maag had ik ook en nu ook soms nog. Bloed echter nooit gehad. Pijn in me maag kwam doordat mn darmen mn maag in de verdrukking duwde..
Hallo, Ik heb nu ook al 1,5 wk last van buikkrampjes of echt kramp. Ook zijn mijn darmen van slag. Misselijkheid komt 'sochtends en 'savonds om het hoekie kijken. En weer snel koud..had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Wij hebben geklust op de dag van mijn eisprong (onveilig). Eigenlijk mag ik nog niet zwanger worden gezien ik een keizersnee heb gehad vorig jaar sept. Daar staat een jaar voor. Zou ik nou weer zwanger zijn? Het voelt allemaal heel vreemd van binnen..er klopt iets niet.. Oja in mrt werd ik opgesteld met een cyclus van 28dg en in april na 35 dagen..nu kreeg ik mijn eisprong precies 2 weken later..dat zou dus betekenen dat ik toch deze maand weer in de 28dg cyclus moet zitten? Cyclus komt toch op de helft dus 35 dag. eisprong met 17/18e dag..toch? Zou dat misschien ook betekenen dat ik nu al 5dg overtijd ben.. Ik maak het mij zelf spannend..haha