Hallo allemaal, Hopelijk kunnen jullie mij door ervaringen helpen. Op moment ben ik 38 weken zwanger van mijn eerste en heb sinds laatste dagen mentruatigevoel in onderbuik richting vagina. Krijg nu ook meer harde buiken en vooral als ik na het toilet moet. Ik ben vorige week op controle geweest en de vk gaf aan dat de kleine is ingedaald maar nog niet helemaal vast (scheelde niet veel). Het hoofdje van de kleine drukt ook regelmatig op mijn littekenweefsel die ik heb over gehouden na de operatie van vorig jaar bij buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Kan dat zorgen voor dat vervelende menstruatiegevoel? Broeken met sterke elastiek geven een naar gevoel. En moet regelmatig na de wc doordat de kleine op blaas drukt en krijg daarna die vervelende menstruatiegevoel. Eerst was het heel af en toe maar merk dat het gevoel steeds vaker is. Hopelijk kunnen jullie me helpen .... Groetjes, Meid23 inmiddels
Ik heb ook af en toe een menstruatie-achtige pijn. Denk dat het oefenweeën zijn! Het was wel geen constante pijn, maar vertrok vanuit mijn onderbuik en ebde dan langzaam weg, leek op krampen bij je menstruatie dus.
Heb ik ook. Werd door mijn gyn oefenweeen genoemd..........Nu maar afwachten wanneer de echte komen dan Succes
Ik heb ook echt precies hetzelfde! Nu al de hele week, dus hoop maar dat het echte werk snel gaat beginnen, ik ben namelijk zo benieuwd naar alles! Maargoed, voor hetzelfde geld duurt het gewoon nog 3 weken ofzo, volgens mij VK kan je er echt helemaal niks van zeggen...
Hallo, Bedankt voor jullie reacties. Zie al dat ik niet de enige ben . Zijn jullie er ook al zo geestelijk mee bezig? Zou dat ook een deel van de oorzaak zijn... Ben ook echt benieuwd wanneer de kleine zich aankondigd . Groetjes en (K) Meid22
He dames, hier iemand die 39 weken is en heb vannacht niet geslapen, gister familie op bezoek gehad, een hele dag. Dat was veels te veel van het goeie.. Ik was helemaal van het kwartje vannacht.. Alles deed zeer, omdraaien, mijn rug, 80 x plassen en idd ook last van menstuatiekrampen en andere krampen.. pfff ik baal er wel van, ga vanmiddag nog maar even op bed!
Hallo, De harde buiken worden steeds heftiger hier. De kleine beweegt met zijn voet en heb daarna meteen harde buiken. Ook na opstaan uit bed of onverwachte beweging en als ik na de toilet moet. Ik heb ze constant, paar keer per uur en houden soms wel 5 min aan. Hier nog iemand last van? Wil het zeggen dat ik snel ga bevallen daardoor. Ben zelf heel rustig, doe weinig. Wel zenuwachtig van wat er allemaal gaat gebeuren en wanneer maar verder ok. Groetjes, Meid22