Hoi, Ik ben hier nieuw dus weet niet precies hoe het werk. Ik ben in oktober 2007 gestopt met de pil.Sinds 4 maanden is mijn menstruatiecyclus regelmatig. tussen de 33 en 35 dagen. Nu zit ik op dag 40.Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan maar was negatief . Het rare is dat ik niet het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden.Tevens doen mijn tepels al wat zeer en heb het gevoel of ik een blaasontsteking heb.Mijn buik is wat opgezwollen.Wat kan dit betekenen.Kan ik toch zwanger zijn.Ik hoop het zo
HOi misstony, Ja het zou kunnen dat je zwanger bent maar dat je net wat te vroeg hebt getest. Wacht nog een weekje indien je menses uitblijft kan je nog een test doen. Indien je klachten hebt van een blaasontsteking (waar je vatbaarder voor ebnt in de zwangerschap) is het verstandig je ochtenurine even bij de huisarts te laten onderzoeken, Imke
hoi imke, Bedankt voor jouw antwoord. Ik ben nog steeds niet ongesteld maar wacht nog een paar dagen voordat ik weer een test ga doen.Ben bang dat het weer negatief is en wil niet weer teleurgesteld worden. Wat betreft mijn blaas.Het is niet dat ik telkens naar de wc is maar ik heb het gevoel of je heel lang je plas hebt opgehouden.Zo`n opgeblazen gevoel.Dus ik denk zelf dat het niet echt een blaasonsteking is. Maar als het zo blijft zal ik toch even mijn urine afgeven bij de dokter.