Hallo allemaal, Wanneer kun je je met goed fatsoen laten zien bij het zwangerschapszwemmen? Ik ben nu 22 wk en heb het idee dat dit nog veel te vroeg is en dat ik dan tussen allemaal vrouwen zwem die veel verder zijn dan ik. Of maakt dit niet zoveel uit?
Maakt toch niks uit? Ik had mensen in mijn groep die 'nog maar' 14 weken waren ofzo...Als je het lekker vindt, ga je toch gewoon!
Ik ben er ook mee begonnen toen ik 22 weken was, helemaal niet gek. De meeste vrouwen daar waren tussen de 24 en 34 weken.
En dan nog, : ik zit nu midden in m'n zwangerschapsgym en alle vrouwen daar zijn, ook als ze later uitgerekend zijn, veel dikker dan ik, (qua buik dan he?). Die zag ik de eerste keer allemaal denken van: Wat komt die hier doen? LOL Elke buik is anders en als jij idd zin hebt om te zwemmen, ga je toch lekker?
Ik ben zelf begonnen met 18 weken en was wel het minst ver, maar dat maakt me niks uit. Ik vind het erg lekker ! Veel plezier! Marit
ik ben afgelopen dinsdag begonnen met zwemmen, ik kon niet eerder anders was ik al een paar weken eerder begonnen. en het is echt een aanrader! het is heerlijk!
ik ben al met 8 weken begonnen met zwemmen, dus je bent niets te vroeg gewoon lekker gaan, waarom zou je je moeten berantwoorden voor iets dat goed voor je is...
Ik ben sinds 3 weken gaan zwemmen omdat het er eerder niet van kwam ivm schoolvakantie. Afgelopen week was er een meisje die net 18 weken was. Ik vond dat niet gek ofzo. Lekker toch juist als je een beetje tijdig begint? Beter eigenlijk dan pas beginnen als je conditie een dieptepunt heeft bereikt
jullie hebben me overtuigd! Volgende week ga ik gewoon! Hiervoor zwom ik gewoon baantjes in het zwembad (wel al toen ik zwanger was) maar het buitenbad is inmiddels dicht. Maar ik vond het wel echt superlekker zo in het water!