Man haalde laatst een pompoen maar ik had maar een klein stukje nodig. Nu ligt er dus nog 3/4 fles pompoen die wel op moet vandaag of morgen. Wat zou jij er mee doen? Mag hartig of zoet, maakt niet uit.
Pompoen taart (pumpkin pie), best lekker. Had er een recept voor, maar zou die even moeten zoeken. Zal er denk ik ook wel eentje te vinden zijn op pinterest.
- Pompoensoep met knoflook, geitenkaas en verse koriander (mijn favoriet!) - Pompoenrisotto - Pompoentaart - Pompoensalade - Pompoen-sinaasappel cake Kijk anders eens op de website van de Allerhande, daar staan meer dan 200 pompoenrecepten.
pompoensoep lust de rest niet, maar kan ik wel maken natuurlijk, vries ik het lekker in. oh ja pumpkin die heb ik wel eens gemaakt geloof ik maar is best wel veel werk... cake vind ik wel een leuke voor nu, ik ga eens googlen haha
Soep lekker invriezen. Dat doe ik ook met soep en dan eens in de zoveel tijd neem ik een bakje mee naar mn werk voor de lunch. Een broodje of droog brood erbij en klaar!
je kan er inderdaad lekkere soep van maken, met kokos en kerrie bijvoorbeeld of een quiche met geitenkaas zoete taart kan ook je kan hem ook in stukken snijden en grillen in de oven met zeezout en rozemarijn
Wat ik met pompoen doe: De kliko in Wij vinden dat zo niet te hachelen. Hopelijk vind je een lekker recept.
haha maar de bovenkant is er al vanaf dus dat ziet er wel erg gek uit. leuke ideetjes ik ga eens wat proberen vanavond.
Ooooohhh heerlijke pompoensoep van maken!! Olie in de pan, Uitje, aardappel en pompoenblokjes er in voor 5 min( niet laten kleuren) Dan een teentje knoflook en twee eetlepels kerrie poeder er bij (eventueel een pepertje) 2 min mee bakken. Dan een liter groentenboullion (2blokjes) Er bij en dan 25 min zachtjes laten koken. Daarna met de staafmixer er door en smullen maar!!!!! Heerlijk!!
Pompoen risotto Hartige pompoentaart (bladerdeeg, rode ui en worsten) Grillen in de oven met wat rozemarijn en tijm bestrooid. Deze aangebroken pompoen voor Halloween gebruiken zou ik knap vinden.
Ik maak er pasta saus en soep van. En dan na elkaar. Ik maak er eerst pasta saus van, en wat overblijft word soep. Heerlijk!