Hallo allemaal, Vandaag ben ik 7 weken + 1 dag zwanger en hebben we een echo gehad omdat ik 5 dagen heel licht bloedverlies (oud bloed) had, denk 3 druppels per dag ofzo, en sinds vanmorgen lichte krampen. Op de echo was een leeg vruchtzakje te zien met het formaat van een 5 weken zwangerschap (2 weken terug) Ze zei tegen mij dat het er niet goed uit zag en dat ik er van uit moet gaan dat het mis gaat. Toch heb ik nog goede hoop omdat ik vaak gelezen heb dat dames teruggeplaatst worden, een week, soms 2 of zelfs 3 weken. Een week later kregen ze dan alsnog goed nieuws. Voor mij is het nu lastig, ik heb graag nog hoop, of moet ik dat juist niet hebben? Veel bloedverlies heb ik sowieso nog niet gehad. Afgesproken met de verloskundige dat we 2 weken afwachten en dan een echo om te kijken of ik 'leeg' ben. (zo overtuigd was ze, wij minder) Wat zeggen jullie en hebben jullie iets soortgelijks meegemaakt? Groetjes
Wanneer heb je positief getest? Als dit 2-3wk geleden is geweest zal het inderdaad niet goed zitten Ik hoop het beste voor je!
Ik had een test meegekregen, deze heb ik gedaan en direct binnen 30 seconden twee strepen... betekend dat nog iets? Of houdt mijn lichaam mij voor de gek?
Als je 11 juni al meer dan overtuigend positief hebt getest, dan ben ik bang dat je er idd vanuit moet gaan dat het niet goed zit.
Nee dit betekent helaas niets. Als je een miskraam hebt kan e zwangerschapstest nog weken positief blijven. Ik heb bij mijn beide miskramen steeds tot na de curettage knaltesten gehad. Eerlijk gezegd vind ik je verhaal helaas niet positief klinken (gezien 11 juni pos test, licht bloedverlies) , maar de wonderen zijn de wereld natuurlijk niet uit. Je leest vaak genoeg dat er 2 weken later toch iets wordt gezien. Heel veel succes. Hoop op het beste voor je.