Wie van jullie is er weleens in mei naar Mallorca geweest? En hoe was het weer toen? Is het goed bevallen met een kleintje erbij? Wij willen een vakantie gaan boeken naar Mallorca, in mei.. En ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.. Ook ervaringen over vliegen met een dreumes van 1,5 jaar oud zijn welkom!
Ik weet niet of je naar het strand wil, maar het zeewater is in mei vaak nog te koud om te zwemmen.De gewone temperatuur is over het algemeen lekker. De winters zijn tegenwoordig ook vaak koud op Mallorca, vandaar dat het zeewater ook niet zo snel opwarmt.
Het strand vind ik wel leuk, maar ga meestal toch nooit de zee in Is het wel lekker op het strand zonder dat je de zee in gaat?
Hey, Mei is wel een wisselvallige maand op Mallorca. Kan heel fris zijn nog of juist heel warm maar dat is helaas nooit te zeggen Ik ben er al vaak geweest, waarvan 2x in mei, beide keren wisselvallig geweest dus gaan wij pas weer eind juni. Voor april/mei kun je beter toch nog iets zuidelijker boeken. Succes met je keuze!