Nou de titel zegt het al. kan het kwaad om een dag eerder te stoppen met de bolletjes? ik wil morgen ochtend de laatste in nemen in plaats van dinsdag. moet woensdag of donderdag namelijk ongi worden. trouwens baal er van dan dat die dingen me temp beinvloeden:S! want heb een super mooie oge temp maar dat zegt dus niks!jammer
Geen idee, in het ziekenhuis zeggen ze altijd dat je alle bolletjes op moet maken (2 doosjes) en in sommige ziekenhuizen moet je zelfs nog wel langer doorgaan dan 2 weken.... heb geen idee.... Maar, je hebt er geen vertrouwen meer in??
nou lees overal dat het je ongi kan tegen houden. en je temp beinvloed. en ik moet op dag 15 na punctie staat in mijn (schema) alleen s;ochtend nog nemen. mijn temp is op het moment 37.36
Ja het kan idd zo zijn dat het je ongi tegenhoudt, alhoewel ik dat nog nooit gehad heb, ik werd gewoon ongi hoor ondanks die vieze bolletjes! Ik zou me gewoon aan het schema houden als ik jou was....
het is maar 1dag verschil dus kijk wel hoe ik er morgen over denk. maar dank je. hoe is het verder met jouw?
Ik zou gewoon het advies van het ziekenhuis volgen. Dat advies geven ze niet voor niets. En wat is nou nog één dan langer gebruiken? Succes met wachten. Liefs
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, je mag hier ALLES vragen, daar is dit forum immers voor. Ik had meestal na 9 dagen bruinverlies en daarna werd ik gauw ongi, eigenlijk zoals mn eigen cyclus ook zou zijn. Maar weet dat het bij sommige van ons de ongi tegenhoudt en ze pas ongi worden als ze stoppen met de bolletjes.
ook ik werd ook gewoon ongie hoor door de bolletjes heen, dus wil je geen hoop geven maar zou de hoop no niet op geven geloof ik. succes
Ik werd ook ongesteld terwijl ik de bolletjes nog gebruikte! Ik zou het niet doen als ik jou was, ze zeggen het niet voor niks! Succes! Liefs
ik heb besloten om ze gewoon op te maken en dan kom ik idd op dinsdag ochtend uit.dus doe dat dan maar!. knuf
Ik moest nog doorgaan met die bolletjes, ook toen ik zwanger bleek te zijn!! Zodat het lang genoeg dik bleef en je eigen baarmoederslijmvlies neemt het later dan over. Dus doorgaan!! zou ik zeggen
ik ga ook door.ik hem nog bolletje t/m dinsdag. dus blijf ze netjes innemen! dank jullie wel dames!!!