hoi meiden 5 juni 2009 hadden we onze 1e echo, het hartje klopte alleen was ik een week korter zwanger dan gedacht. op 22 juni opnieuw controle, alleen was het al over, ik had op dat moment 10 weken moeten zijn, en ze kwamen niet verder dan 8weken. ik ben 30 juni gecurreteert, en vloeide heel licht (roze) de 1e dagen, het weekend van 4-5 juli was het gestopt. maar dinsdag 7 juli had ik toch hevig bloedverlies helderrood en ontzettend veel, dit heeft aangehouden tot afgelopen zondag(6dagen) en vanaf dinsdag is het weer over(geen bloedverlies meer) hebben jullie dit ook meegemaakt? is het mogelijk dat het een menstruatie is geweest?? ik vind zo gek dat ik in de 2e week veel meer bloedverlies heb gehad dan de 1e week toen was het zo minimaal, vandaar dat ik ging denken dat het misschien een menstruatie was/is. liefs dees
ik zoek ook antwoord op deze vraag. Ik ben 6 juli gecureteerd. Vruchtje was gestopt met groeien met 8,5 weken. Ik dacht 11 week zwanger te zijn. Na de curetage maar heel licht gebloed, eigenlijk 2 daagjes alleen met afvegen licht roze. Daarna de week erop, 13 juli, wel flinke bloeding gehad, die nu nog niet helemaal over is. Komt en gaat een beetje. Steeds klein beetje bloed en slijm bij afvegen en plassen. Denk toch dat ik dit moet zien als ongi en maandag als eerste dag van mijn nieuwe cyclus ga rekenen. Dan zit ik nu op dag 6. Hopenlijk zijn de hormonen snel mijn lichaam uit en heb ik deze cyclus nog een eisprong.
Hey meiden, allereerst sterkte met het verwerken. Klote dat jullie dit hebben moeten meemaken. Zoals ik net in een ander berichtje ook schreef: zo'n curretage is toch behoorlijk wat voor je lichaam en anders dan anders. Ook ik had de eerste dagen na mijn curretage heel licht bloedverlies en na een dag of 4 werd het bloedverlies ineens erger. Is op zich niet raar, dat is gewoon een reactie van het lichaam op de curretage: nog zelf de laatste restjes verwijderen zeg maar. Welke dag je ook aanhoudt voor het berekenen van de eerste dag van laatste menstruatie (de dag van curretage of dag van begin bloedverlies), het zal toch een andere cyclus zijn dan normaal. Sta er dus niet raar van te kijken als je nu pas na 6 weken weer ongesteld wordt in plaats van 4 weken (of wat je normaal dan ook hebt). Sterkte!
Ik heb ook heel lang na de curretage nog gebloed en dat varieerde ook heel erg van weinig en dan weer een paar dagen heel erg.Zo'n curretage is toch best een aanslag op je lijf.Zo uit mijn hoofd heb ik nog wel 3 weken gebloed en me nog veel langer niet helemaal lekker gevoeld.Veel sterkte!
Bij mij bloedde ik de eerste twee dagen minimaal en dacht dat het klaar was. Daarna begon het dus echt en bloedde ik 10 dagen behoorlijk veel. Nu wacht ik alweer 30 dagen op mijn ongesteldheid, zodat we weer kunnen gaan proberen zwanger te worden (en .. niet onbelangrijk ... te blijven)!!! Het is vervelend zo te moeten wachten op .... ja op wat. Het is zo onzeker. Je moet geduld hebben, maar dat valt niet altijd mee he. Je wilt zo graag en er beurt maar niet wat je wil dat er gebeurt. Allen sterkte en kracht toegewenst.