Bang als ik 's avonds/'s nachts alleen ben

Discussie in 'De lounge' gestart door Niicci, 25 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Er zit niets echt in de buurt helaas.. dan komen we zover van school, opvang en werk.. :(
    Huis is voorlopig koopcontract, onder voorbehoud verkoop eigen woning (van vriend) zodat we geen dubbele hypotheek hebben.
    Maar mocht het met de kijker van morgen door gaan zijn we alsnog zo 2/3 maanden verder

2. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Camera hangt voor nu ook weer, nouja 2 zelfs nu, een pakt midden en rechts, ander midden en links.. achter en binnen hingen ze nog.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.502
    10.409
    113
    Wat ontzettend naar en helemaal niet kinderachtig! Ik zou ook niet meer slapen !
    Zou je het bij de woningstichting niet kunnen gooien op geen woongenot? Zou ook langs het juridisch loket gaan.

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.295
    11.902
    113
    Pfff, daar ben je mooi klaar mee. Wat naar voor jou. Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Sterkte!

5. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Naar zeg!
    Ik heb niet echt goede tips hoe je met je angst om kunt gaan maar ik herken het wel.
    Ik heb op m’n 16e meegemaakt dat er een inbreker(achteraf gezien waarschijnlijk een compleet gestoorde, onder invloed zijnde figuur) met een dakpan op ons dakraam zat te rammen om binnen te komen. Woonde toen alleen met mijn moeder, buitenaf. Gelukkig was de politie er supersnel.
    Misschien niet erg bemoedigend maar ik heb hier echt jaren slecht door geslapen en was heel alert en angstig. Ben er uiteindelijk wel ‘vanzelf’ overheen gegroeid zonder psycholoog o.i.d.
    Slachtofferhulp kreeg ik in de vorm van een maf oud dametje die mij eerder meer angst aanpraatte dan er vanaf hielp..
    Dus sorry, geen tips.. wel veel sterkte gewenst!

6. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ja kan wel, máár dan moet ik met bewijzen van instanties komen dat het invloed heeft op het dagelijkse leven van mij en de kinderen, van bijv. de huisarts, slachtofferhulp etc.
    Ik wacht nu op een afspraak, want kids zo onrustig dat we ongeveer 2/3 uurtjes slaap per nacht nog maar hebben!

7. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Dankjewel! Ik denk dat voor ons de angst wel weg gaat zodra we hier weg kunnen. Het gaat hier vooral om de wijk..
    Er willen ook zoveel mensen weg hier, dat we ook niet meer zonder bewijzen dat het echt invloed heeft op je dagelijkse leven een urgentie krijgen..
    Had al ergens op een andere woning gereageerd, maar kreeg later mail met voorwaarden en moet je dus minstens 3x de huurprijs van €710 netto per maand verdienen. Daar kom ik niet op helaas..

8. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hopelijk bied dat wat rust. En in ieder geval bewijs mocht het weer gebeuren.

9. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ja inderdaad! En politie zei ook, eventueel ook bewijs voor als er ergens anders wat gebeurd en ze komen hier langs daarna.
    Heb hem ook op mede aanraden van hun opnieuw opgehangen.

Knuffie85 vindt dit leuk.
  10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.502
    10.409
    113
    Als nee zo Weinig!! De kinderen zullen ook moe zijn.de informatie die een je hebt gekregen is dat via het juridische loket of woningbouw? De woningbouw is er in dat soort gevallen minder voor de huurder en zou het voor de zekerheid navragen bij het loket.

Hopelijk krijgen jullie snel een afspraak en nog beter een nieuwe woning. Heb je wel met iemand een afspraak gemaakt die je snachts kan bellen als het nodig is?

11. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ik heb ook iets naars meegemaakt een aantal jaar geleden toen ik alleen thuis was! Kon hier helemaal niet meer van slapen en werd in die periode zwanger....vreselijk! Heb echt vaak in bed liggen huilen van angst.
    Wij konden gelukkig na een aantal maanden verhuizen naar particulier huis in andere stad. Die angst heb ik nog lang gehad en eerlijk gezegd nog wel is....1x in de maand als die hormonen opspelen....vreselijk!!

Ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk ben je snel weg daar. Kan je ook niet bij iemand inwonen voorlopig? Of iemand bij jou?

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Oh niet fijn Maar je angst komt wel ergens vandaan natuurlijk, helemaal niet kinderachtig.

Ik ben altijd bang als ik alleen in huis ben, echt erg... en toch blijf ik kijken naar opsporing verzocht en dergelijke, stom he

Hopelijk snel wat meer rust voor jou!

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    Ja man vaak weg voor werk en we hadden een buurvrouw die ons leven kapot maakte stenen gooien midden in de nacht dat zelfs de kindjes nie meer thuis wilde slapen 2e nacht weer schoonvader halve nacht bij ons gezeten ...toen camera's neergehangen maar ze bleef doorgaan rotzooi in brievenbus gooien ..snachts op muren timmeren/bonken slaan 5jaar volgehouden van ellende verhuisd nu tijdelijk bij schoonouders tot hun nieuwe huis klaar is en blijven wij hier maar nu verveelt ze hier ook gelukkig vrijstaand dus ze kan in principe niks ...

In begin was ik bang toen vooral boos en in staat da mens wat te doen...alleen Kids bleven bang...

Maar t wentel nooit veel sterkte en blijven praten

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    Ja man vaak weg voor werk en we hadden een buurvrouw die ons leven kapot maakte stenen gooien midden in de nacht dat zelfs de kindjes nie meer thuis wilde slapen 2e nacht weer schoonvader halve nacht bij ons gezeten ...toen camera's neergehangen maar ze bleef doorgaan rotzooi in brievenbus gooien ..snachts op muren timmeren/bonken slaan 5jaar volgehouden van ellende verhuisd nu tijdelijk bij schoonouders tot hun nieuwe huis klaar is en blijven wij hier maar nu verveelt ze hier ook gelukkig vrijstaand dus ze kan in principe niks ...

In begin was ik bang toen vooral boos en in staat da mens wat te doen...alleen Kids bleven bang...

Maar t wentel nooit veel sterkte en blijven praten

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    Oeps 2 x

Deel Deze Pagina