Wie weet nog een winkel waar je positiekleding in de winkel kan kopen? De hema, c&a en miss etam verkopen alleen nog online.. ik kan er niet echt achter komen of de h&m ook nog kleding in de winkels verkoopt of dat die ook alleen online verkopen... ik wil graag eerst passen voordat ik iets koop!
Noppies en sommige andere babywinkels hebben vaak een aparte positieafdeling. Etam trouwens ook dacht ik.
Je kunt de kleding toch gewoon terugsturen als het niet past? Ik koop juist bijna alles online, kan ik in alle rust thuis passen en hoef ik niet in zo'n krap hokje te frutsen.
Er zijn maar een aantal c&a's die het in de winkel hebben hangen, waarvan ik het zeker weet is Haarlem en Den Haag. Verder bij prenatal of babydump inderdaad
Misschien zijn er in jebomgeving van die kleine boetiekjes die positiekleding verkopen. Weet dat in atilburg de h&m, van asten positiekleding hebben en op rosmolenplein zit er een boetiekje. Die heb ik gevonden door te googlen.
Bij veel webshops mag je gratis retourneren of terugbrengen in de winkel. Bij H&M bestel ik online, eventueel 2 maten als ik twijfel en de rest breng ik zelf in de winkel terug. Ik heb in de buurt een aantal zelfstandige babywinkeltjes die ook veel positiemode hebben, daar heb ik ook al aardig wat gekocht. Laatst had ik een mooie jurk van queenmom besteld bij Neuf mois belle omdat de maat niet meer in de winkel hing in de kleur die ik wilde. Erg snelle service en een webshop met veel mooie merken (Fragile bijvoorbeeld). Het voordeel van zwangerschapskleding is dat het altijd gemaakt is om mee te rekken waardoor het makkelijker goed past. Ik heb laatst een hele mooie trui in een maat kleiner gekocht, waarschijnlijk haal ik het einde van mijn zwangerschap er niet mee maar ik kan hem achteraf nog prima dragen daardoor. Tot slot koop ik ook veel gewone kleding zoals tunieken en lange truien of vesten. Ook heb ik een aantal broeken zonder rits waarbij je de band prima onder je buik kan schuiven.
Online, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk en indd H&M super, btw ze hebben nu 10% korting op je gehele bestelling, ik zeg plaatsen en thuis passen met een kop thee en een stuk gevuld speculaas. Dat kan niet in een pashokje
Ik vind het helemaal niks dat online geshop. Wil ook gewoon in rekken zoeken en passen. Zeker met broeken. Hier geen gemiddeld figuur. En das met broeken altijd geklooi. Of de breed bij de buik of te smal op de benen etc. Lekker passen dus. Vind het dan ook niks dat er zo weinig echt winkel zwkleding aanbieden. De meeste babyzaken hier in de omgeving hebben wel een collectie en soms nog een boetiekje idd. Dus lekker babyshoppen en tegelijk aan jezelf denken