Vrijdag 20 weken echo..!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Wilma, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou morgen om 14:15 uur is het zover. Het leek zo lang te duren 6 weken terug. En nou ben ik alweer over de 20 weken!
    Maar morgen dus de 20 weken echo.
    Ben aan de eene kant best zenuwachtig. En aan de andere kant heel nieuwschierig. Ik zie mn kindje weer even spartelen. En misschien kom ik er nu achter wat ik krijg...meisie of jochie.
    Ik hoop nog steeds n meisie. Maar toch minder als ik voor heen deed...heel raar. Van jochies weet ik toch meer...heb er al 2. Maar voel me soms ook in de minderheid hier. En weet simpel weg meer van meide dingen...is ook wel leuk eens te kunnen frunniken met haar enzo (duurt natuurlijk wel ff voor ze haar genoeg hebben om te frunniken maar vooruit)
    Maar natuurlijk voor alles hoop ik dat er niks geks te zien is en we morgen met een nieuwe foto en n goed gevoel weer naar huis kunnen :)

2. Alita

Alita Niet meer actief

Succes!

Ik moet nog een paar weekjes wachten duurt me ook allemaal veel te lang!
    Wij krijgen het dan ook te horen als het goed of het een meisje of jongen wordt, hadden eigenlijk met 16 weekjes een echo maar op aanraden van mijn verloskundige toch afgezegd. Wij wilden het gelacht heel erg graag weten maar zij adviseerde om gewoon te wachten aangezien je waarschijnlijk toch niks zag. Och ja zo blijft het wel spannend he?!

Groetjes cindy

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja idd dat wilden wij zo rond die tijd ook doen maar op den duur dachten we we wachten die 20 weken echo wel af... Daarna met ongeveer 24 weken is t toch mooier zo'n 3D echo.
    En als we nog niet weten wat t wordt...of ter bevestiging, gaan we dan nog die 3D doen :)

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Spannend! heel veel succes morgen! ;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ja bij 27 weken hebben we ook nog een 3d echo dus.... Ben erg nieuwschierig van aard dus erg meoilijk om te moeten wachten! hihi

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Oh ik ben heeeeelemaal niet nieuwschierig hoor :^o
    Heb t ook erg moeilijk gehad met niet naar de pretecho gaan...maar weet je..van 20 naar 40 weken duurt ook zo enorm lang weer :)
    Bedankt voor het succes wensen!
    Jij ook Claudia0404

7. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Succes morgen! Ik heb afgelopen dinsdag mijn 20-weken echo gehad. Vond het super om te zien! Gelukkig was alles helemaal goed. En we krijgen een dochter (1e kindje)! Eerst was ik helemaal niet nerveus, maar toen het zover was kriebelde het toch behoorlijk! Mooie foto's mee gekregen. Over een aantal weken wilen wij ook nog een 3-d echo laten maken, het duurt idd erg lang anders tot de volgende 20 weken voorbij zijn! Hopelijk wordt het ook voor jou genieten morgen! Groetjes Claudia

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    succes vanmiddag, hopelijk is de kleine helemaal gezond en als je geluk hebt ligt de kleine goed en kan je ook tussen de beentjes kijken voor het geslacht :) dit is natuulijk bijzaak maar duimen dat hij/zij gezond is

9. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Dankjewel meiden!
    Begin nu toch stiekem al wat onrustiger te worden.. Is zo onwerkelijk eigenlijk dat ik over n paar uur misschien weet of t een jongen of meisje is wat er binnen in me zit...
    Heb dat bij de vorige 2 niet laten bekijken. Toen hadden ze ook nog geen 20 weken echo...niet eens een 12 weken echo eigenlijk. Of je moest niet weten hoever je was...dan deden ze even een echo aan t begin om dat vast te stellen. Dus dit wordt eigenlijk mn eerste 20 weken echo ever....ondanks dat ik al 2 kinderen heb.
    En die zijn ook allebei gezond te wereld gekomen...dus waarom deze niet? (zeg ik heel dapper terwijl ik mn nagels maar aan t veilen ben zodat ik ze niet op eet :p)

10. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    WHOOOHOOO :D :D :D
    Alles erop er aan en erin...enn.... N MEISIE :D

Ben zo opgelucht. En t was echt fantastisch om te zien.
    Eerst t hoofdje en zagen nog net links boven een paar vingers in beeld die telkens bewogen.
    Helemaal geweldig :)
    Hebben me wel erg in mn buik zitten duwen...pff.
    Enneuh....ik ben dus al weken mn baby aan t aaien...dacht ik.
    Vande week dacht ik ineens van...hij ligt wel altijd daar....zou t niet de placenta zijn die dit keer voor zit?
    En ja hoor.... Zit ik dus al WEKEN mn placenta te aaien! :)

11. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Gefeliciteerd! Geniet maar lekker van dit fijne gevoel. Mijn vriend en ik zitten nog steeds op een roze wolk (dubbel omdat wij ook een meisje krijgen :) ! Groetjes!

12. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Altijd al n meisie gewilt en steeds was het een jochie. Ook niet verkeerd natuurlijk...hou ziels veel van ze...maar je kan er niet zo erg mee tutten en t is toch anders. Zelfs de tweede die heel klein was en waarschijnlijk n meisje...was toch n jongen.
    En nu toch nog die meid er achter aan :D
    Ga toch nog n 3D doen hoor...even zeker(der) zijn :)

13. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Gefeliciteerd!

14. Alita

Alita Niet meer actief

heeeee

Leuk voor jullie!
    Gelukkig is alles in orde! Leuk een meisje, ik wil ook heel erg raag een meisje, jongetje maakt ook niks uit maar een meisje om mee te tutten lijkt me geweldig!

Groetjes cindy

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

@wilma... gefeliciteerd joh! Eindelijk een meid, na 2 mannen!

En natuurlijk niet onbelangrijk! Dat alles erop en dr aan zit!

16. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,179
    0
    0
    Den Haag
    Fijn te lezen dat alles goed is en een meid gefeliciteerd !

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    OH WAT LEUK GEFELICITEERD! ;)

18. z0nnetje

z0nnetje Lid

Mar 31, 2008
    23
    0
    0
    Hey gefeliciteerd Wilma!

Wij zijn ook afgelopen vrijdag voor de 20 weken echo geweest.
    Één van de niertjes was iets verwijd, was 5.2 terwijl t maximaal 5 mag zijn ofzo, dus voor de zekerheid met 32 weken nog een echo. Maar was niks om ons ongerust over te maken zei ze.

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wat super dat alles goed is !

Wij mogen morgeavond om kwart voor 6.
    Duurd nog zo lang......

Share This Page