dag dames, Ik heb jullie hulp nodig: Ik ben nu rond de 5,5 week a 6 weken zwanger. Weet precies wanneer ik ovulatie heb gehad en geen late innesteling want heb al snel positief getest: 5 dagen voor NOD. vandaag vroege echo gehad ivm voorgeschiedenis. Was te weinig op te zien voor het aantal weken: zelfs geen vruchtring. Mijn hormoon is 12.000!! erg hoog dus.. Dokter weet ook niet zo goed wat nu: ik ga namelijk vrijdag op vakantie voor een maand. Enige opties waren: kijkoperatie of curretage, maar de kans dat we dan een toch goede zwangerschap verpesten is groot.. Toch kleine twijfel of het niet BBZ is.. eierstokken zagen er wel goed uit.. Iemand ervaring?
Toen ik zwanger was van Joris was ik ook tussen de 5 en 6 weken zwanger. Ik kreeg te horen; niet zwanger... Want er was niks te zien. (Kreeg toen niet eens een bloedtest voor het HCG te bepalen!) Echter 3 weken erna was ik 9 weken zwanger. Zo is het toen bij mij gegaan... Lastige situatie bij jou omdat je vrijdag voor een maand op vakantie gaat...
ik heb in ons nod topic ook al gereageerd... ik vind het idd ook te vroeg om te zeggen of het nu al fout is ja of nee... je hoort zoveel verschillende verhalen... ik zou toch informeren of het niet mogelijk is om te wachten met deze drastische ingrepen tot jullie terug komen van vakantie... ik zou bijv. me zelf altijd blijven afvragen of het idd een foute zws zou zijn geweest... gaan jullie btw na het buitenland toe?
ik heb inderdaad gezegd dat we niets gaan doen en gewoon op vakantie gaan. we gaan naar USA voor een maand dus beetje ver weg.. Gelukkig zijn daar ook ziekenhuizen mocht het fout gaan... Probeer het ook te relativeren en gewoon af te wachten!
Een maand is wel lang. Maar zolang je geen pijn in je schouders of benen hebt, geen zware buikpijn, geen bloedverlies en sex is niet pijnlijk...dan zit t hopelijk goed (of in elk geval geen bbz). Ik heb beide keren (onder controle) doorgelopen tot 7-8 weken. Xxx Kweenie
oke, ik probeer mn lichaam goed in de gaten te houden... mijn eerste miskraam was een HEL (oke met 13 weken wel, maar toch) dus ben bang voor herhaling van die pijn.. Maar voor nu moet ik maar hoop houden denk ik zolang ik geen bloed verlies of pijn heb.. thanx voor je reactie! xx
dat heb k dus vandeweek ook gehad was nog niets te zien maar weet zker dat ik zwanger ben haha na 4 testen positief dan geloof ik het wel.. dus nu mag k over 2 weken een nieuwe echo ben benieuwd heel veel suc6 xx
ik was zwanger geworden van onze tweede toen we voor 3 maanden in de VS zaten. ik kreeg met 6 weken bloedverlies en (heel anders dan in NL) kon ik dezelfde middag bij een gyn in een kliniek terecht! ze nemen uitgebreid de tijd, bloedonderzoek, echo etc. heb daarna nog twee echo;s gehad en gelukkig was alles goed met ons ventje (hij is inmiddels net 2 jaar geworden) dit wilde ik je even zeggen ter geruststelling dat stel je hebt een arts nodig in de VS (wat ik natuurlijk niet hoop), het is daar echt goed geregeld hoor!) (en ik kreeg alles vergoed vanuit mijn ziektekostenverzekering en reisverzekering samen) ik zou nu ook zeker nog geen beslissing nemen over het wel/niet goed gaan van deze zwangerschap, het is nog vroeg... ik hoop op een goede afloop!
@surf: thanks! dat zijn nog eens goede berichten! Weet je... ik voel me goed, ik voel me op en top zwanger en dat ze op die rot echo bijna niets hebben gezien ga ik naast me neerleggen. Misschien is het allemaal helemaal niet erg en loop ik te stressen en straks mn vak te verpesten.. Lief jullie reacties! ik zal jullie op de hoogte houden! xx
Ik hoop dat je inderdaad kunt genieten van je vakantie!! En dat je natuurlijk over 8 mnd een prachtig wondertje erbij hebt!!
denk dat het te vroeg is om te zeggen dat het fout is, ik denk dat je gewoon lekker op vak moet gaan en daarna weer een echo dan is dr waarschijnlijk zeker wat te zien.
Hoi Suuskie, Ik heb mee gekletst bij het NOD topic 1 tot 15 Mei. Was even benieuwd hoe het met je ging?? Heb je inmiddels je echo al gehad?? Groetjes Tamara
hoi dames, voor degene die mee hebben gelezen: vandaag echo: mooi kindje, hartje klopt, precies 9 weken op schema.. maar helaas niet in mijn baarmoeder.. zit ergens anders tegen mijn buikwand of darmen aan. niet eens in mijn eileiders. word morgen geopereerd.. zo verdrietig en oneerlijk..
Jeetje Suuskie Wat vreselijk zeg!! En je bent zelfs zo 4 weken op vakantie geweest Sjee, wat een klote nieuws Heel veel sterkte toegewenst. Dikke knuf