7 weken zwanger en opeens hevige pijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Helena8, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helena8

Helena8 Niet meer actief

Goedemiddag

Sorry dat ik weer een vraag stel. maar vanmiddag onderweg naar huis kreeg ik opeens hevige pijn. het begon een soort bij mijn anus (sorry) en tegelijkertijd link bij mijn onderbuik richting lies en onderrug. het deed echt pijn dat ik het gewoon er warm van kreeg. later stroomde dit door naar mijn rechter been. pijn in onderbuik is nu over alleen voel ik het nog aan mijn been. wat kan .ik kon bijna niet meer met mijn rechter been koppelen, wat kan dit zijn? ik ben toen ik thuis was gelijk naar het toilet gegaan en wezen plassen en het werd toen wel minder heb nog geen bloed verloren.

Graag hoor ik van u wat ik moet doen

Gr Helena

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi helena,

Ik denk dat het jeband was die je voelde. Ik kan het niet precies verklaren waarom het op die manier begon en wegtrok. Maar dit wijst niet op een miskraam.

Imke

3. Helena8

Helena8 Niet meer actief

Dankjewel voor je sneller reactie, de hevige pijn is gelukkig niet meer terug gekomen. heb nu alleen nog maar een klein beetje zeurderige pijn richting mijn lies/onderbuik. ontlasting gaat ook erg moeilijk dus daar kan het ook allemaal te maken mee hebben. zolang ik denk geen bloed heb gaat het goed. en hopelijk ben ik vanaf vrijdag mijn angst kwijt

Gr Helena

Deel Deze Pagina