Bang dat het mis gaat......

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dorie, 6 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    hoi,

Sinds een paar dagen lijken mijn zwangerschapskwaaltjes af te nemen. Moet ik eigenlijk blij om zijn, maar vind dat echt eng. Mijn borsten zijn niet zo gevoelig meer(ze deden echt megazeer), ik was al heel erg misselijk als ik s´morgens wakker werd (nu enige tijd na het opstaan pas) en heb geen bandenpijn meer. Enigste waar ik echt nog last van heb is misselijkheid overdag en sávonds zeurderig bijna continu en erg moe.....
    Mijn volgende echo is pas 24 juli en ben zo bang dat er dan ontdekt wordt dat het hartje gestopt is (laatste echo was bij 7 weken 2 dagen en was toen goed) Ik maak me zo zorgen...... Ben bang dat mijn kwaaltjes afnemen, omdat mijn kindje gestorven is......

2. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Hoi Bissie,
    Ik kan je natuurlijk niks garanderen, maar ik zou me niet al te erge zorgen maken. Iedere fase van de zwangerschap gebeurt er zoveel in je lichaam dat je lichaam daarop reageert met 'kwaaltjes'. Bij iedere fase en ontwikkeling van je kindje en de baarmoeder horen andere kwaaltjes en gevoelens. Ook zijn kwaaltjes niet alleen afhankelijk van je zwangerschap zelf, maar ook van andere factoren zoals wat je eet, hoe energiek je je voelt en dergelijke. Volgens mij is er pas reden tot ongerustheid als je al eens eerder miskramen hebt gehad, je bloedverlies hebt of een echo hebt waaruit blijkt dat het mis is. Tot die tijd gewoon lekker genieten ;)
    Mummy

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Misschien moet je het zien als iets positiefs. Je bent nu al van je zwangerschapskwaaltjes af.
    Bel morgen gewoon je verloskundige met deze vragen... Vind ze niet erg hoor.
    Ik denk aan je en duim voor je dat het goed blijft gaan.

Groetjes Chiesa

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi Bissie,

Wat vevelend dat je je zorgen maakt.
    Ik kan er natuurlijk niks over zeggen wat het betekent.
    Maar je hebt al een goede echo gehad en wat Mummy al zegt, iedere fase in je zwangerschap zal anders zijn.
    Maar bel idd je VK even, al is het maar voor je geruststelling.

Succes ermee, groetjes Hope

5. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    Thanx voor jullie reacties........
    Heb de vk gebeld en ze gaat proberen ervoor te zorgen dat ik zo snel mogelijk een echo krijg......

x Brigitta

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Sterkte meid, hopelijk is er niets aan de hand en zit je nu gewoon even in een wat rustiger periode qua zwangerschapskwaaltjes!

Liefs, Wendy

7. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    De echo was helemaal goeddddddd :p :p :p

x Brigitta

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Super!!
    Hartstikke fijn voor je..zie je nou wel het komt allemaal op z'n pootjes terecht!

vertel eens over de echo..
    Wat heb je gezien??

Liefs Mirre

9. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    Ik heb de kleine babe heel goed kunnen zien al.......Ze hebben een inwendige echo gedaan en je zag heel goed het hoofdje en het lichaampje met de armpjes :p Het was lekker aan het zwemmen :p Zal van de week is kijken of ik de echo in mijn fotoalbum kan plaatsen....

10. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Te gek Bissie, met zo`n nieuws kun je wel goed het weekend in.
    Veel geluk voor de toekomst en hopelijk zie ik je niet meer terug bij dit onderwerp, als je begrijpt wat ik bedoel.

Liefs Hope

11. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    ha dat is mooi nieuws! Geniet ervan!

12. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Zie je wel, geen problemen zoeken waar ze niet zijn en gewoon lekker genieten van je zwangerschap. Het is zo'n mooie tijd. Wel fijn dat je door je zorgen nu lekker even naar je kindje hebt kunnen kijken ;)

13. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    Thanx voor jullie berichies :p Heb nu 2 foto´s van de echo in mijn album geplaatst :) :p

xBrigitta

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heb de echo's gezien!
    Schoot gelijk een beetje vol.... :cry: mooi zeg!!
    Ik hoop dat ook over een paar weken te kunnen zien!!

Groetjes, Mirre

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    echt mooie fotos.
    ben blij dat alles goed is .
    groetjes chantal.

16. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Schitterende echo's meid! Je bent vast supertrots, of niet??? :-D

17. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
  18. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Oooh bissies, wat fijn dat alles goed is! En wat een mooie, duidelijke plaatjes. Heb je ook het hartje zien of horen kloppen? Fijn he?

P.S. Heb je mijn plaatjes al gezien van gisteren (zie album), ik was net zo blij en opgelucht als jij.

Groetjes, Wendy

19. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    heej meis,

Jaaaaaa ook kick jouw echo meis! :p :p :p Wat fijn he om dan te zien dat alles goed met de kleine frummel is....
    Ja we hebben een inwendige echo gehad en naast het hartje te zien kloppen, hebben we het ook gehoord :p

x Brigitta

Deel Deze Pagina