eerste mk

Discussie in 'Miskraam' gestart door tientje, 7 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    Hallo,Mijn angsten zijn uitgekomen na 7,5 week zwangerschap.
    Vandaag na 1,5 weken bruinverlies nu ook bloedverlies. Gister nog vk gebeld omdat ik mij zorgen maakten maar die zei dat niks op een mk wees (geen rood bloed en/of krampen)
    Maar vandaag wel rood bloedverlies maar geen krampen, meteen vk gebeld en direct komen ze zag wel iets bij de echo maar geen kloppend hartje. Mocht gelijk naar gyn. kon direct terecht, ook daar geen kloppend hartje. Mijn kleintje is 6 weken geworden. Over 2 weken terug komen. Vandaag veel slijm verloren maar geen buikklachten, beetje last van mijn rug. Probeer te denken dat de natuur alles regelt en dat dit beter is. volgens de gyn is je hormoon spiegel na 3-4 weken nadat je alles verloren bent weer normaal.

je word wel heen en weer geslingerd in emotie, eerst onwijs wennen aan mijn zwnagerschap, ben je net gewend en blij (met slecht voorgevoel) dan weer dit

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wat rot meis :(
    Heel veel sterkte!

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve Tientje,

Wat verdrietig voor je!! :cry:
    Heel veel sterkte!
    Ik voel met je mee!!

4. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Tientje,

wat erg meid,
    ik voel helemaal met je mee, :cry: woorden schieten weer tekort (zitten in hetzelfde oh zo nare schuitje)....
    Ik weet het sinds 27-06 en ik merk dat er steeds meer meiden bij komen met zo'n nare ervaring, wat triest toch allemaal....

heel veel sterkte de komende tijd,
    en klets vooral tegen ons aan, helpt altijd

verdrietige mama van Nino

5. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    bedankt voor de reacties
    ik ben er wel van overtuigd dat er een volgende keer komt en goed gaat. Zoals de gyn zei 1 ding weet je zeker, je kan in ieder geval zwanger worden in tegenstelling tot een heleboel vrouwen. dat vond ik wel een hele fijne gedachten.

weet iemand hoe lang het duurt dat het allemaal echt doorzet, heb nu alleen wat bloed en klinkt vies slijm verlies, geen krampen.

6. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi tientje,

tja zoals je kunt lezen van anderen, bij iedereen is het verschillend. Ik dacht ook eerst dat ik het al verloren had slijm etc zonder al te veel pijn...maar nu, je hebt het vast gelezen. Ik heb momenteel weer buikkrampen maar geen weeen zoals gisteren pfff. Het bloedverlies is ook weer toegenomen. Het mag wat mij betreft afgelopen zijn :(

Dat maakt het voor iedereen gewoon harstikke moeilijk om dat je niet weet wat je kunt verwachten en dan zit je tevens met de emotionele klap... heeft echt de tijd nodig

Maar goede instelling meid, natuurlijk als alles achter de rug is nieuwe ronde nieuwe kansen.

verdrietige mama van Nino

7. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Hoi Tientje,
    Wat vervelend te lezen dat het mis is bij je. Ik herken je wisselende emoties en weet ongeveer wat je doormaakt. Onwetendheid wat je te wachten staat, het feit dat je zwangerschap is afgelopen en alle boosheid, verdriet, verbazing en teleurstelling die daarbij komen kijken.
    Wat betreft de miskraam zelf: ik wacht inmiddels al 2 weken (kwam er met de termijnecho achter dat het kindje maar 6 weken 2 dagen was) maar mijn lichaam is nog 'gewoon' zwanger. Geen bloedverlies of wat dan ook. Ik lees heel verschillende verhalen, van een miskraam die start met bloedverlies tot een curettage omdat er niks op gang komt. Ook heeft de 1 een paar dagen last en de ander een stuk langer.
    Wat betreft de bijbehorende emoties: ik heb persoonlijk heel veel aan deze site. Ik vind echt veel troost in de herkenning, hoewel ik me blijf verbazen hoe vaak er nieuwe vrouwen bij komen met een soortgelijk verhaal. Wie weet heb jij ook wel veel aan de site.
    Heel veel sterkte de komende tijd.
    Liefs Mummy

8. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Goh meid, wat rot voor jullie! Hopelijk ben je snel weer een beetje de oude.
    Sterkte.

Liefs,
    Anouk.

9. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Tientje,

heel veel sterkte met dit verlies en dat de toekomst jullie meer geluk zal brengen.
    Liefs Hope

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Heel veel sterkte meid!
    Hopelijk kan je hier op het forum ook steun vinden bij iedereen die hetzelfde heeft meegemaakt.

11. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    Bedankt allemaal voor de lieve steun, de herkenning van andere is erg prettig, dat je niet de enige bent. Nu hoop ik dat mijn lichaam alles goed verwerkt zodat ik geen curratage hoef te hebben.

alle andere hier ook heel veel sterkte

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heel veel sterkte Tientje.
    Ik ben deze week door t hele gebeuren gegaan nadat ik n week terug te horen had gekregen dat t hartje niet meer klopte.
    Tenminste, door t hele gebeuren... Ben nu bang dat ik volgende week op controle te horen zal krijgen dat t er niet helemaal uit is. De weeën en t bloedverlies zijn nog niet weg...
    Hopelijk komt t bij jou allemaal heel snel en zonder de echte erge weeën.
    Want dat vond ik t vervelendste, afwachten tot t eindelijk echt begon. Hangen tussen Zwangerschap en MK vond ik helemaal niets.
    Sterkte nogmaals!

13. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Wilma,

ik schrik toch wel even, wat heftig nog steeds en ik kan er helaas over meepraten, zit nl ook midden in, weeen zijn weer begonnen en bloedverlies neemt toe maar nog geen * gezien.
    Maar had ik niet gelezen dat je * al verloren had of heb ik iets gemist??? Moet dinsdag ook weer naar gyn en als die pijn maar niet ook nog voor noppes is geweest. Hoop ik ook van harte voor jouw.

meiden veel sterkte

verdrietige mama van Nino en *

14. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Oh zo erg om te lezen,ik merk dat dit meer en meer voorkomt,ik houd mijn hart vast voor als ik ooit zwanger raak.

15. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Lieve Tientje, wat ontzettend naar dat het waarschijnlijk mis is... :(
    Ik wens je heel veel sterkte, en hoop van harte dat je lichaam het zelf oplost.

Mocht je behoefte hebben om gewoon van je af te praten of mocht je vragen hebben, laat het dan absoluut weten. De informatie en steun van de dames hier hebben mij destijds heel veel goed gedaan, dus als ik iets voor jou kan betekenen...

Liefs, Wendy * helaas ervaringsdeskundige

16. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    ik ben het vruchtje afgelopen weekend kwijt geraakt, nu hopen dat mijn lichaam het allemaal netjes afvoert zodat er alsnog geen curattage volgt.
    Maar het is wel moeilijk,

Elke keer als je krampen/steken hebt wordt je er weer aan herrinerd. Niet dat het al uit je gedachten is, maar het word zo wel moeilijker om je gedachten te verzetten en aan wat anders te denken.

Ik heb niet zulke erge krampen/steken en bloedverlies als ik het zo allemaal lees, maar ben wel onwijs moe.

Deel Deze Pagina