Tijdens m'n menstruatie gebruik ik al jaren OB/tampons, want ik vind maandverband niet prettig. Nu ik zwanger ben (en helaas af en toe bruin/bloedverlies heb) denk ik toch dat een inlegkruisje/verbandje beter is. Klopt dat? Of maakt het niet uit...
Geen flauw idee. Mijn gevoel zou ook zeggen een inlegkruisje, maar waarom? Je hebt toch ook maar heel weinig bloedverlies? Balen dat je weer bloedverlies hebt zeg...
hoi, Ik heb gewoon inlegkruisjes ingehad tijdens het bloedinkje, is wel zo fris lijkt me! En je zag ook meteen hoeveel het was. Sterkte en ik hoop dat alles verder goed gaat liefs fredje
Gisterenavond vond ik het niet echt weinig bloedverlies meer. Als ik op toilet zat om te plassen zag ik een paar donker, rode druppels de pot in vallen vandaar. Nu is het inmiddels wel weer rustiger/amper wat, maar ja.. Krampen en buikpijn heb ik niet gehad en bij een zwangerschap van bijna 7 weken mag je wel meer bloed als een paar druppels verwachten als ik evt een miskraam zou krijgen denk ik. Daar hou ik me maar aan vast, het is ook het enige waar ik me op het moment aan vast kan houden... Ik ga er dus nog van uit dat de beebie nog in m'n buikje zit..
Ha Mirre, Wat naar dat je last hebt van bruinverlies. Ik hoop dat het snel over is en dat je volgende week een mooi plaatje van je kleine zult krijgen! liefs, Cleo
Ze zeggen dat het, zolang het bruin is, niet erg is. Waarschijnlijk is het dan nog wat oud weefsel of innestelbloed dat wordt afgevoerd. Maar ik weet uit ervaring dat je je toch ongerust maakt. Ik heb rond mijn 5,5 week een beetje bruin verloren, gelukkig is dat na een dag weer opgehouden. Gelukkig hebben we gisteren gezien dat alles prima in orde is met ons pitje! Veel sterkte en hopelijk is het snel voorbij! Groetjes, Wendy