Zwangeren: hebben jullie deze kwaal ook?

Discussion in 'Zwangerschap' started by appelappel, Apr 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

Mar 1, 2007
    684
    0
    0
    Lieve allemaal,

Ik ben nu 22 weken zwanger en sinds ongeveer 3 weken heb ik 's nachts/ 's ochtends als ik wakker word, een soort van (spier)pijn net onder mijn borsten. Het lijkt alsof het mijn ribben zijn. Op dezelfde hoogte voel ik het dan ook in mijn rug. Heel vreemd.. Het kan niet dat de baby daar schopt, want zo hoog komt ie niet. Iemand hier bekend mee? Hoe kan dit komen? Wat zou ik eraan kunnen doen ?

Liefs
    naannaan

2. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    ik had dat ook, had er al een topic over, maar ik ben wel verder heen, en bij mij lag die echt tegen de ribben aan... nu die ingedaald is heb ik er geen last meer van. maar wat het bij jou kan zijn weet ik niet, want de baby ligt denk ik nog niet bij je ribben ;)

3. Miemi

Miemi Lid

Dec 9, 2007
    78
    0
    0
    Ik had dit ook! Ben ervoor naar de dokter geweest en die zei dat ik gekneuse banden had, doordat mijn borsten zo snel gegroeid waren en omdat mijn bh te strak zat. Heb nju een ruimere bh en het gekneuse gevoel is over. Heb soms nog wel een pijnlijk branderig gevoel daar, vooral als ik mij 's nachts omdraai.

4. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb dat met mijn eerste zwangerschap een hele dag gehad...tenminste..t klinkt n beetje t zelfde.
    Was notabene op mn trouwdag toen. Ik had zo een pijn rechts bij mn ribben dat ik mn arm niet op kon tillen op t laatst.
    Heb ergens gelezen dat je ribben als het waren n beetje naar buiten toe "klappen" als je baarmoeder een stukkie voorbij je navel is. Dus heb het altijd daar aan geweten. Het was ook maar n dag, de volgende dag voelde ik nog wel wat vervelend daar maar de echte pijn was weg.

5. appelappel

appelappel Bekend lid

Mar 1, 2007
    684
    0
    0
    Deze mag gesloten worden... bedankt!

Share This Page