Bang dat het misgaat

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Maggie, 16 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste verloskundige(n),

4 oktober jl. ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben. Nu heb ik op 10 oktober een beetje roze bloedverlies gehad. Daarna nog een paar dagen een beetje roze gekleurde afscheiding. Toen een tijdje helemaal niks en gisteravond weer roze bloedverlies.Verder was mijn temperatuur vanochtend nog maar 36,6. Ik zal me wel druk maken om niks, volgens de zoveelste test was ik gisteren nog zwanger, maar voel me ook niet echt zwanger (af en toe wat gevoelige borsten, maar daar houdt het wel mee op). Zou bloedverlies ook kunnen komen door de endometriose die ik heb?

Groetjes,
    Maggie

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Maggie,

ja, bloedverlies kan door endometriose komen, maar het hoort ook bij een jonge zwangerschap. Het kan helemaal geen kwaad. Zolang het niet veel helderrood bloedverlies is in combinatie met heftige buikkramp.
    Het feit dat je verder geen symptomen hebt zegt niets. De een heeft er veel last van, de ander helemaal niet, en ook het plostseling opkomen dan wel verdwijnen van symptomen zegt niets.
    Probeer gewoon vertrouwen te hebben in je lichaam en in je zwangerschap.

Mirjam

3. Hoi Mirjam,

Dank voor je snelle bericht. Ik zal mijn best doen dat vertrouwen te kweken. Gelukkig heb ik aanstaande donderdag een afspraak bij de gynaecoloog en dan hoop ik dat ze een inwendige echo wil maken.

Groetjes,
    Machteld

Deel Deze Pagina