bang dat het niet goed is

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door chantal02, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    hallo dames,

Ik had ook een ander topic geplaatst bij zwangerschap. ik heb in 2011 een mk gehad en ben nu net weer zwanger. de vorige keer had ik een aantal dagen na de test geen symptomen meer en bleek later dat ik een mk had...nu heb ik sinds vannacht ook geen symptomen meer en ben ik vreselijk bang dat het misgaat. zijn hier meer dames die ook op en af last hebben van symptomen?

pfff ben echt bang en heb er de zenuwen van....zo niet leuk. Wil zo graag even onbezorgd zwanger zijn

is er iemand die me gerust kan stellen?

2. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Hey meis,

Ik heb ook een aantal mk-en gehad en voelde dan ook ineens niks meer. ... deze Zwangerschap gaat wel goed en toch voelde ik in het begin de ene keer wel wat en de andere keer niet. Ik snap je onzekerheid heel goed maar toch zeggen je klachten niet altijd wat. ... wanneer heb je de eerste echo? ?

Liefs

3. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    wat een lief berichtje! ik heb 18-2 pas echo:S maar had jij ook al dat het in de eerste week verschilde dan qua symptomen? fijn dat je zwangerschap nu wel goed gaat:D

4. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Och tot week 7 voelde ik de ene dag niks en de andere dag wel iets en soms ook niks elke keer dikke paniek natuurlijk dat het weer fout zat. Gister een 2de echo bij 9 weken 4 dagen gehad en nu begin ik het pas te geloven! !! Probeer echt rustig te blijven geen erge krampen en bloedverlies is gewoon goed zo moet je proberen te denken♥

Xxx

5. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    2 weken terug voelde ik ook helemaal niks hoor. Maar sinds een week ben ik smorgens kotsmisselijk. In de middag gaat het beter en dan ga ik ook weer twijfelen of het wel goed zit. maar er zijn genoeg vrouwen die geen last van kwaaltjes hebben.
    De eerste weken blijven toch altijd wel spannend vind ik. met of zonder kwaaltjes ;)

6. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    hoi letty, als ik jou onderschrift lees dan snap ik ook wel dat jij je erge zorgen hebt gemaakt/maakt. wat fijn dat tot nu toe alles wel goed gaat. had je tijdens de mk ook dat de klachten minder werden of verschilde dat?

7. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    als ik vanaf het begin niks had gevoeld, had ik me denk ik minder zorgen gemaakt, maar al voor nod tot en met gisteren had ik wel kwaaltjes en nu ineens niet meer vandaar...

heb net even getest met middagurine en de test was wel weer donkerder dan die van gisteren met ochtendurine....

hoop echt zo dat het goed blijft gaan!

8. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ik heb een missed abortion gehad en tot op de dag van na de curretage had ik redelijk veel kwaaltjes.

Nu ben ik opnieuw zwanger en weinig kwaaltjes

Wat ik eigenlijk zeggen wil is dat je aan kwaaltjes niet kan aflezen of je wel of niet een mk krijgt, ik denk dat het belangrijk is voor je te beseffen dat je onzeker bent op dit moment en ook mag zijn na zoiets te hebben meegemaakt en dat je jezelf de kans moet geven om je vertrouwen terug te laten groeien.
    ook al is die onzekerheid nu zo ontzettend kl*te...

groetjes

9. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    dankjewel...ik lees het ook wel (heb zo'n beetje heel internet al bekeken;)) maar die angst zit er nu eenmaal. heb trouwens vanavond wel weer gevoeligere borsten:) hopen dat alles goed blijft gaan

10. ozlem82

ozlem82 Lid

9 jan 2013
    24
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben nu ook een paar weken zwanger, en ik heb met de dag minder last van zwangerschapskwaaltjes. Tot een paar dagen terug nog krampjes, nu niks meer. Heb alleen last van gevoelige borsten en hoofdpijn. Ik heb vanmiddag mn eerste echo, ben super zenuwachtig.

Gr. Ozlem

11. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    wat spannend! kan me voorstellen dat je in de rats zit! heel veel suc6 en laat je even weten hoe het is gegaan?

ik had trouwens even daarna 's avonds alweer zere borsten en erge zuurbranden...pfff wat kan een mens zich drukmaken;)

hoop gewoon zo dat het deze keer goed blijft gaan

12. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    die angst blijft ook hoor...;) alleen ga je steeds meer vertrouwen..en soms steekt het weer ff de kop op... en ja het hoeft nu niet mis te gaan he, durf te vertrouwen op je lichaam ik weet het is moeilijk..sjucht... haha

ik hoop met je mee...

13. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik weet hoe lastig het is.
    Op 30 dec heb ik een miskraam gehad, sinds gister weet ik dat ik weer zwanger ben. Ik vind het nu ook super spannend of het goed blijft gaan!!

ik duim voor je!

14. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    dank je ik ook voor jou....hopen dat we binnenkort horen dat alles goed is:D

15. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    wat een lief berichtje! ik hoop dat blijkt dat ik op mijn lichaam kan vertrouwen! ik heb mezelf nu wel voorgenomen dat als het misgaat er toch niets is wat ik eraan kan doen dus....proberen los te laten

16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb me ook altijd super druk gemaakt.
    Ik voelde de eerste weken helemaal niets, en toen ik een keer buikpijn had zat ik gelijk bij de spoedeisende hulp zo erg was het.
    Was ook zo blij toen de eerste 12 weken voorbij waren, toen kon ik al een beetje opgelucht ademhalen.
    Maar wat waren die eerste 12 weken toch een hell zeg.

Ik hoop voor je dat je je toch rustig kan houden en een beetje kan genieten!

Deel Deze Pagina