Ok meiden ik moet even van me afschrijven. Heb een kleine tijd geleden een topic geopend met de vraag aan jullie wanneer jullie misselijkheid begon. Vlak daarna werd ik al flink beroerd.. maar nog niet zo erg als bij mijn eerste zwangerschap een paar jaar geleden. Ik was zo ontzettend moe en had alleen zere tepels (geen gespannen borsten oid) Dit heeft gelukkig maar heel even geduurd... Hoog uit een week schat ik zo in. Ben 6dec voor echo geweest en was een vruchtzakje te zien. Maar verder niks. Dat klopt denk ik ook wel aangezien ik denk dat ik m'n eisprong heb gehad op 5 nov dus misschien iets te vroeg. Maargoed nu is de misselijkheid weg en de vermoeidheid is ook een stuk minder.. 20 dec is m'n volgende echo maar nu zijn eigenlijk alle symptomen weg en daar ben ik heel nerveus over... Is dit een heel slecht teken? Hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen....
Ik had ineens ook dat mijn symptomen verdwenen waren. Dat betekent niet dat het fout zit. No worries!
Ik had tijdens deze zwangerschap (na twee miskramen) toen ik ongeveer vijf weken was dat mijn symptomen ineens weg waren. Ik was ervan overtuigd dat het weer mis was. Ik dacht het niet, ik wíst het gewoon. Ik mocht voor een echo komen toen ik 6,3 weken was en alles zag er goed uit. Ondertussen 33wk 2d zwanger.
Superlief dat jullie even wilden reageren... Heel fijn om te horen dat jullie dit ook ervaarden! En dat jullie gewoon zwanger zijn! Ik ga nu denk ik al iets geruster slapen.
Ik heb het ook gehad. Helemaal in de stress. Ook nog twee druppeltjes roze, toen was de paniek compleet. Ik heb vrijdag een echo gehad en er was een kloppend hartje en niks aan de hand. Gisteren heel veel symptomen weer en vandaag weer veel minder, het gaat dus denk ik echt op en af... Succes! Wat een stress hè!
Wat toevallig!! Na de hele week kotsmisselijk te zijn voelde ik me zaterdag en zondag ineens heel goed!! Hele internet afgestruind maar dan lees je een hoop goede en slechte verhalen. Word je niet veel wijzer van voor jouw specifieke situatie. Het was of niks aan de hand, of ze kregen een miskraam. Dan weet je eigenlijk nog niet waar jij bij gaat horen...maar na 4 jaar en 4 miskramen, 5 iui's en 2 ivf's zat ik er behoorlijk mee. Vannochtend lig ik weer boven mijn emmer en ben er zo blij mee! Maar die eerste 12 weken blijven gewoon spannend en gaan zooooo langzaam. Het gaat met de symptomen dus op en af maar ik begrijp je bezorgdheid heeeeeeel goed!
Aaah wat goed MI87 dat je boven je emmer hangt vanmorgen. Klinkt misschien niet zo leuk maar toch wel een positief iets. Hier ook al weer wat tekenen, continu kokhalzen.... joepie
Hahaha ik snap idd wat jullie bedoelen... misselijk zijn is echt zooooo niet tof! Maar zooo fijn dat je weet waar t van komt... haha