Ik zit nu 8 dagen na mijn eisprong en gister is het bloedverlies alweer begonnen. Gister was het nog spotting, maar vandaag lijkt het echt een beginnende menstruatie... Tijdens een behandeling krijg ik utrogestan/progesteron, maar in de rustrondes (zoals deze ronde) gebruik ik uiteraard niks. Maar zelfs met de utrogestan/progesteron begint het bloedverlies vaak te vroeg en moet ik de dosis ophogen. Wie heeft hier ook ervaring mee en hoe is dit bij jou gegaan/opgelost? Ik ben nu erg bang dat het nooit meer gaat lukken om zwanger te raken hierdoor, heb nou 2 keer een vroege miskraam gehad en nu begint het bloedverlies weer veel te vroeg... Groetjes Susanne
hoi Susanne, Helaas ik heb hetzelfde,vandaag ook weer bloedverlies terwijl ik pas vorige week maandag/dinsdag mijn eisprong heb gehad. Veel te vroeg dus. Ik loop niet bij een gyn, dat wil ik (nog) niet. Wij hebben al 3 gezonde kinderen en heb zoiets van toen is het ook gelukt, maar ben ondertussen wel benieuwd waarom nu niet. Ik heb wat overgewicht, maar dat had ik bij de andere ook. Dus een gyn zal eerst zeggen dat ik wat moet afvallen. Ik hoor en lees nu veel over shatavari capsules (of zoiets) dus ik denk dat ik dat maar weer ga proberen. Ik snap je frustaties! Mag ik je vragen wat het verschil is tussen een vroege miskraam en een miskraam? Succes!!! Groetjes Lies
Is het jou ook al best veel? Bij mij zei de assistente dat het misschien nog van de miskraam kan komen, maar lijkt mij sterk na ruim 3 weken geen bloedverlies gehad te hebben en 3 positieve ovutesten. Met al 3 gezonde kinderen zal het inderdaad heel anders zijn dan bij mij, jij weet al zeker dat je moeder bent, of ik dat ooit zal worden moet ik nog maar afwachten. Ik geen overgewicht en ook bijna geen ondergewicht meer, dus voor mij is het nu echt onverklaarbaar. Bij mij in het ziekenhuis (en ook mn dietiste) hebben ze het niet op pillen als de capsules die jij noemt etc, ze doen het liever met goede voeding en op een natuurlijke manier en daar ben ik het wel mee eens. Slikte eerder tarwekiem- en teunisbloemolie en sinds ik daarmee gestopt ben is mijn cyclus normaler geworden qua lengte, dus ga er zeker ook niet weer mee beginnen! Er is geen verschil, een vroege miskraam is alleen eerder, al voordat er echt iets van een hartje oid gezien is.
Heb net het ziekenhuis gebeld en kan volgende week woensdag komen voor een echo, ben benieuwd of daar iets uitkomt en of ze verder onderzoek willen doen hoe het kan dat het bloedverlies steeds te vroeg begint...
Bij mij is het nu ook al erg veel inderdaad en dat meteen op de 1e dag. Dat heb ik al een paar cycli achter elkaar nu. Eerst begon het met wat bruinverlies, maar nu echt niet. Sterkte!
Balen dat het bij jou echt doorgezet is! Bij mij is het nog niet echt doorgezet, eerder was het wel wat meer en eerder rood dan bruin, maar de laatste keer waren het weer alleen paar bruine flubbertjes. Maar zo begint het altijd, dus maak me echt geen illusies meer, heb al teveel bloedverlies gehad.