gevoelloos/pijnlijk stukje huid op de bolle buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door allstar, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    hallo iedereen,

Een kleine vraag, ik heb sinds een aantal weken, vanaf week 30 denk ik ongeveer een doof / gevoelloos stukje huid op mijn buik, en dan met name rechts bovenaan waar de bolle buik begint zeg maar net onder je borsten en dan een soort van rondje gevormd naar beneden ongeveer 8 cm ofzo... :(

de laatste weken begint het stuk pijnlijk te worden... branderig, prikkend.

Aan de huis zelf is niks te zien. Gynaecoloog keek eerst vreemd ook omdat het alleen rechts van de helft zit zeg maar van mijn buik, bovenaan... maar zegt dat het met een zenuw te maken heeft?!:(

Ik ben erg nieuwsgierig of er mensen zijn die dit ook hebben ( gehad ) en of dit wegtrekt na de bevalling?

groetjes

2. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook..
    Ik heb ook erg last van mijn rug als ik ga zitten, ook alleen aan de rechterkant. Mijn vk en google zeggen dat het een zenuw kan zijn die wat klem zit, maar verder niks om je zorgen om te maken.
    Het is idd een doof gevoel bovenin onder de borsten, en af en toe tintelt het of een beetje branderig. De rugpijn bij mij zou ook met de nieren te maken kunnen hebben dus ik moet veel drinken om nierstenen te voorkomen.
    Maar dat gevoelloze gebiedje is dus niet iets om je zorgen om te maken en zal verdwijnen zodra je weer ruimte hebt in je buik:D

Deel Deze Pagina