Meer mama's met lichamelijke beperking

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Regenboog86, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik willen binnenkort graag voor een kindje gaan.
    Ikzelf zit in een rolstoel maar kan me gelukkig prima zelf redden.
    Omdat ik me goed wil voorbereiden ben ik veel bezig met het internet afstruinen opzoek naar tips, hulpmiddelen en ervaringen.Helaas is het meeste wat ik vind verouderd.

Zijn hier meer mama's met een lichamelijke beperking?

Groetjes regenboog86

2. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Hey regenboog,

Ik ben zelf geboren zonder linkervoorarm en linkerhand, draag wel een prothese.

Ik vraag het me soms ook af of ik alles wel zal kunnen doen, maar aan de andere kant weet ik gewoon dat alles zal lukken op m'n eigen manier, hoe raar het er voor iemand anders ook zal uitzien :)!

Heb wel rondvraag gedaan in het centrum waar ik m'n prothese laat maken en daar zijn momenteel 2 mama's gekend met dezelfde handicap waar ik evt. raad aan zou kunnen vragen moest ik dat willen.

Mss kan je in contact komen met andere rolstoelgebruikers via het centrum waar je rolstoel vandaan komt?

3. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel ladylien voor je reactie. Spannend dat jij er ook mee bezig bent.
    Zo denk ik er inderdaad ook over, als je maar wilt en vertrouwen hebt in je eigen kunnen en je lichaam kom je vast een heel eind.
    Ik wil nderdaad nog eens kijken of ik via het revalidatiecentrum met rolstoelers met de zelfde wens in contact kan komen.
    MAar ik dacht op een zwangerschapsforum zitten natuurlijk meer ervaringsdeskundigen!

Deel Deze Pagina