hallo zijn er meer mensen die rond hun ei misselijk en duizelig zijn ik heb het nu 3keer ghad achter elkaar.... grtjess
Ja hier ook, ik voelde me altijd zo, nooit 100%.. Altijd misselijk en draaiierig etc. Niet leuk, zo'n eisprong!
Ja, ik dus ook! Dacht dat het aan mij lag, maar het is wel een geruststelling dat meer meiden er last van hebben!
Uhm...als ik rond die tijd zit ben ik altijd errug opgewonden. Dan kan ik mijn vriend dag en nacht bespringen...
misselijkheid niet duizelig wel .... heb sinds een heeeele langetijd weer een eisprong gehad ... waar ik vooral last van heb is dikke pijnlijk (.)(.) niet normaal meer zeg en heel veel plassen . maar goed heb het er voor over ben zo blij met mijn ei ! L.sybje
@ cindy ik breek heel even op je topic in ..... wat is je nod ? ik heb vorig jaar voor het laatst een eisprong gehad toen ben ik zwanger geraakt , op het moment dat het eitje zich ging in nestelen kreeg ik een giga schimmelinfectie ..... nu heb weer een eisprong gehad en heb het gevoel dat ik weer een schimmel krijg , het brand al . op de een of andere manier ben ik ontzettend bang dat de schimmel oid doorzet.... kennen jullie dit ? L.sybje
zitten we samen op de wachtbank ...gezellie ! mijn nod staat op 5 okt .......maar misschein dat ik wat langer wacht om evt te testen. niet iedereen wordt 14 dasgen na zijn eisprong ongi ... L.sybje
Het viel mij de afgelopen ronde ook op. Ik had ook hoofdpijn. Eigenlijk voelde ik me zo brak dat de zin ver te zoeken was.
hallo ik wil me ff voorstellen ik ben wendy. mijn vriend en ik zijn ook voor ons eerste kindje bezig. ik ben nu al 5 dagen overtijd. maar nu ik het zo lees dat jullie duizelig zijn enzo. ben ik ook afentoe duizelig en heel licht misselijk. en nog meer van die kwaaltjes hahaha maar goed iedereen suc 6 groetjes wendy
ohja meiden ik wilde nog even iets vragen klinkt misschien stom... maar slikken jullie ook allemaal foliumzuur? groetjes wendy