Vanaf afgelopen zaterdag heb ik een constante buikpijn. Alleen zondag werd het iets minder. De baby is helemaal hyper en lijkt zich ook de hele dag en nacht om te draaien ? waardoor mijn buik erg hard wordt. De pijn is er dus constant en het is niet echt heel erg pijnlijk, eerder vermoeiend doordat het er steeds is. Vaak naar de wc (ontlasting dan ook erg dun) en als ik het gevoel heb dat ik moet, moet ik ook echt. Zullen dit nou de voorweeen zijn? Snacts veel zweten hoort er iig ook bij. Groeten
Hallo, Door het hypere van jullie kindje kan inderdaad jou buik geprikkeld worden, waardoor deze hard aanvoelt. Laat ook even bij de huisarts controleren of je geen blaasonsteking hebt want een blaasonsteking kan ook deze klachten veroorzaken. Vaak helpt warmte om de buik te ontspannen, dus een warme douche/kruik/bad. Weet je zeker dat het slijm is? Zo niet even met je verloskundige bellen, want misschien zijn de vliezen gebroken. Slijm is stug en draderig. Is het slijm dan ben je de slijmprop waarschijnlijk aan het verliezen, is niet erg. Groetjes Ineke