Heey allemaal, Als je al vroeg het hormoon hebt aangemaakt is er een kans dat je al eerder kan gaan testen lijkt mij. Ik heb namelijk het gevoel dat ik al kan testen, maar kan niet uitleggen waarom! Dat gevoel heb ik gewoon . Heeft iemand al een keertje heel vroeg een positieve zwangerschapstest gehad? 5 jaar geleden was ik zwanger (helaas een mk ) en toen kon ik op nod gelijk testen, maar was negatief. Een week later pas positief. Kan het nu anders zijn? Ik hoor het graag! xxxx
Het kan nu anders zijn, iedere zwangerschap is anders. Maar op 6 dpo lijkt me erg onwaarschijnlijk om al positief te testen. Ik zou minimaal tot 10 dpo wachten om teleurstellingen te voorkomen. Ik heb op zijn vroegst op 11 dpo positief getest. En dit was een duidelijk streepje. Volgens mij staan de testfoto's nog in mijn album. Succes met wachten!
Thanx! Ik was er ook rete trots op Echt, ik heb me in mn leven nog nooit zo mooi gevoeld haha! Hopelijk mogen we het nog een keer meemaken
Bij mij ook 11 dpo volgens m'n eigen berekeningen ahv ovulatietest, maar volgens de berekeningen van de verlos zelfs 7 dpo.
Ik had dat gevoel 5 dagen voor NOD. Heeel sterk. Maar negatief. dag erna? Negatief. Op NOD? Negatief. Pas 4 dagen ná NOD positief!!
Wauw soms echt vroeg! Bedankt allemaal voor de reacties. Heb vandaag stiekem toch getest, maar helaas geen streepje te zien. Heb wel echt het idee dat ik zwanger ben, want heb heel veel symptomen. Ben snel duizelig, veel misselijk, last van borsten en tepels rn ik heb heeele drukke en gedetailleerde dromen ineens ohja en steekjes links onder gehad. En dit heb ik allemaal nooit voor een menstruatie. Dus ik hoop het echt heeeeeeeeeeeel erg! Maarja nu wacht ik nog wek even een weekje! Echt tof dat jullie reageerde, thnx!!!!
Van mijn eerste weet ik het niet, ik kreeg krampen en wist dus niet dat ik zwanger was en die was super duidelijk. 2e zwangerschap had ik zelfs ook pas 4 dagen na mijn NOD een heel licht streepje
Omg ik zie nu pas dat ik 2x het heb staat in het onderwerp :/ het moet natuurlijk zijn: Wat is het vroegst dat je positief hebt getest Hihiiii whoepsie!
al getest??? hier vorige zw sch paar dgn na me nod getest het is dat weekend er tussen zat haha! Nu durf ik niet te testten.........erg he
Negatief Misschien is het nog te vroeg. Dat hoop ik dan maar want ik meen het echt dat ik heel erg veel symptomen heb die ik normaal nooit voel!! Echt waar Nouja ik probeer het na het weekend nog een keertje @ Smiley3: Jij kan ook al bijna testen zie ik! Tsjaa, ik raad je aan nog even te wachten, maar je ziet het aan mij hahahahah ik kan ook gewoon echt niet wachten... Dus het ligt volledig aan jezelf Die teleurstelling is alleen zo groot altijd he dat is echt jammer.. maarja OOIT zien we dat tweede streepje.......