Bang dat het weer niet goed zit..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Elleke, 2 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Dag meiden, even mijn onzekerheid en angst van me aftypen;
    Ik zou zaterdag met Primolut beginnen, maar omdat wij heel graag nog een kindje willen, eerst een extra vroege test gedaan, met een lichte lijn als resultaat. Deze is zondag erg opgelopen. Uiteraard geen Primolut genomen zaterdag.
    Ik voel alleen niets. Op een soms drukkend/ harde buiken onderbuikgevoel en krampen na niets geen klachten. Heb overal zin in, heb totaal geen zere borsten. Enigste is dat ik veel afscheiding heb (check wel 50 keer per dag of ik alsnog niet ongesteld ben) .. Ik zou morgen 4 weken zwanger zijn. In juli hebben wij een missed abortion gehad. Ook mooie oplopende testen met geen klachten, precies hetzelfde als nu. Ik ben zo bang. Bang dat het weer niet goed zit, bang voor wat me te wachten staat.. ik zie het weer voor me dat ik het weer met medicatie moet op gaan wekken..
    Ben even op zoek naar positifiteit..
    Hebben meer meiden dit zo gehad waarbij het toch goed zat?
     
  2. Nsj8

    Nsj8 Nieuw lid

    8 sep 2022
    2
    0
    0
    Vrouw
    Ik voelde bij beide zwangerschappen ook niets.
    Krampen, harde buiken, overal zin in hebben en veel afscheiding zijn toch ook kwaaltjes?
    Voor nu kun je niet meer doen dan afwachten.. hoe moeilijk het ook is. Vooral na een missed abortion blijft het nog spannender.
    Ik wens je een hele gezonde en fijne zwangerschap toe!
     
  3. DBoer

    DBoer Bekend lid

    4 jan 2022
    802
    784
    93
    Vrouw
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verder opgelopen testen! Ik herken wat je schrijft, zelf heb ik in maart een missed abortion gehad, in juli opnieuw een positieve test en de eerste tijd geen klachten (kwam bij mij ineens in week 6 opzetten). Ik had mezelf er volledig van overtuigd dat het niet goed kon zitten: inmiddels heb ik een prachtig en gezond kindje trappelend in mijn buik zitten :).

    Klachten (of het ontbreken ervan) zeggen echt niks over hoe het met de zwangerschap gaat. Je hormoon levels zijn nu ook echt nog laag zo vroeg. Je spanning is, zeker gezien je eerder missed abortion super begrijpelijk, maar voor nu is er echt geen reden tot zorg! Heel veel succes de komende tijd, en ik hoop dat je snel een eerste mooie echo hebt met een kloppend hartje!
     
    ciprilla vindt dit leuk.
  4. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Allereerst gefeliciteerd!
    Hier ook zwanger met weinig klachten. En ook een MA gehad (en meerdere ZOL zwangerschappen). Met alle zwangerschappen weinig klachten. Ene keer wel gevoelige borsten (dat werd een ma), deze keer kwamen die borsten veel later. Geen pijl op te trekken. En dat trekkerige gevoel in de baarmoeder dat klinkt wel als symptoom trouwens ;). Misselijk was ik zoiezo niet. Ik begrijp je onzekerheid. Ik had daar ook mega veel last van. Maar je bent zwanger! En je symptomen zeggen echt niks over of het goed zit of niet. Succes met deze onzekerheid. Hopelijk heb je snel een mooie echo en voel je je wat zekerder.
     
    Elleke vindt dit leuk.
  5. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

    ik heb bij de eerste 2 kinderen veel klachten gehad, ziek zwak misselijk. En bij de 3e totaal niks. elke zwangerschap is anders, probeer het los te laten makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik
     
    Elleke vindt dit leuk.
  6. Gordijnrails

    Gordijnrails Actief lid

    25 aug 2022
    110
    85
    28
    Ik heb bij de eerste ook geen klachten gehad. Het was zelfs zo saai, dat mijn verloskundige er sceptisch van werd. Maar goed, ze is toch echt al 8 jaar mijn dochter.
    Sterkte, focus op dat je nu zwanger bent, meer kan je niet doen. Bekijk het per minuut/uur en dag. Wees lief voor jezelf
     
  7. Chrissie1990

    Chrissie1990 Fanatiek lid

    26 aug 2016
    1.180
    1.079
    113
    Hulpverlener
    Ik herken je gevoel wel. Ik heb vorig jaar 2 miskramen gehad. Ben nu weer zwanger. 5 weken. Heb wel wat klachten maar niet heel. Maar dat kan nog komen.

    Maar ook ik ben bang dat het weet niet goed zit en ga tig keer per dag naar de wc om te kijken of ik bloed verlies heb. Het is jammer dat het onbezorgde weg is.

    Sterkte. Hopen op een goede zwangerschap.
     
  8. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met je positieve test! En logisch dat je angstig bent dat het weer mis is. Ik heb zelf nooit een miskraam gehad, maar ik had bij mijn 2e zwangerschap ook het eerste kwartaal helemaal geen klachten. Voelde me uitstekend en is toch goed gegaan. Geen kwaaltjes hebben is niet altijd een signaal dat het mis is. Iedere zwangerschap en iedere vrouw is anders. De één heeft meer last van kwaaltjes dan de ander. Heb je al een echo gepland staan?
     
  9. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Na M gruwelijk mis ging en 2 mk er achteraan zaten we met R ook niet rustig.

    Vier elke dag dat t wel goed gaat en maak een klein feestje van elke mijlpaal anders kijk je terug op een rottijd en dat kan je niet terugdraaien. En het is moeilijk om die knop om te draaien.
     
    Precious03 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina