Wat te doen bij harde buiken ? Hebben jullie tips ? had er bij mijn eerste ook last van en ben toen ook te vroeg bevallen.. zou het tweede daardoor ook te vroeg kunnen komen ? maak me klein beetje zorgen.. heb de gyn nog niet gebeld, want bij ons eerste zei ze dat ik rust moest inbouwen... (wat niet makkelijk is als je op je werk zit) Bedankt voor de reacties
ik heb ook al een hele tijd heel veel harde buiken, de gyn zei ook dat ik rustiger aan moest doen, dus minder moest gaan werken wie weet is dat ook voor jou een optie? zeker omdat je al een kindje hebt wat te vroeg is geboren, dan zou ik toch liever het zekere voor het onzekere nemen en zorgen dat je dus wel rust door dus minder te werken o.i.d. gwoon ff bellen naar de gyn en zeggen dat je je zorgen maakt en dat je zo veel harde buiken hebt even kijken wat hij/zei dan zegt suc6!
Merci kzou inderdaad beter bellen hé, maar kheb gewoon schrik om weer zo precies voor iets onbelangrijks te bellen... Meestal krijg ik ze toch niet zelf aan de lijn en is het via de secretaresse... Ik haat dat
Ik ben met 16 weken al gestopt met werken ivm veel harde buiken. Had iedere 2/3 weken baarmoedermondlengte meting. Met 26 weken zelfs opgenomen geweest met weeenremming en longrijping maar kleine uk is netjes blijven zitten tot precies 38 weken (en zelfs nog gehaald met een KS niet omdat ze zelf al wilde komen maar omdat dit beter was ivm andere risico's). Ik zou dus echt een hele stap terug doen, zeker met al een te vroeg geboren kindje lijkt me dat geen overbodige luxe. Succes!
Ik zou zelf ook veel liever thuis blijven, gewoon uit extra veiligheid voor de baby. Het is namelijk té belangrijk. Kga na het weekend toch eens bellen.