Dat heb ik ook. Wij hebben al een naam voor onze kleine bedacht, maar er zijn in onze omgeving nog meer zwangeren die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Het kan me niet schelen, maar als een van hen deze naam ook gebruikt voor haar kleine, dan lopen er maar twee kindjes met dezelfde naam rond... Wij doen al maanden lang ons best om andere leuke namen te vinden, zodat we iets te kiezen hebben. Maar geen enkele naam vinden we even leuk als deze naam, dus deze naam moet het worden, hoe dan ook...
nou zou ik persoonlijk collega's minder erg vinden..... maarja... aangezien het familie is... en dan dezelfde namen in dezelfde tak van de familie vind ik persoonlijk toch een ander verhaal....
Ja, ik ken het gevoel wel! Ik was samen met m'n zus zwanger, 2 dagen uit elkaar uitgerekend.En we kregen ook nog eens allebei een meid. Dus met Kerstmis hebben we elkaar wat hints gegeven over de naam en zo kwamen we erachter dat we niet dezelfde naam hadden. (Thank God! )
hay Ramona, Wij hebben dat nog 6 weken geleden meegemaakt!Ik ben nu zelf 15 weken zwanger, en wist al bij 8 weken wat de naam zou worden voor een meid.Ik wilde perse Robin, na aandringen bij mijn man die wilde het eerst niet maar ging toch over stag!We zaten op vakantie en ik kreeg een bericht dat een kennis was bevallen van een meisje genaamd ( je raad het al) Robin!Dus paniek in de tent..... Uiteindelijk hebben we toch een andere naam gekozen , en hoop zo dat er niet iemand toevallig de zelfde heeft, geld ook nog voor een jongens naam hoor.We weten niet wat het word, maar toch... Ik wilde het niet was zo na-geaapt vond ik, daarom veel succes als je naam al gekozen is, Groetjes een andere Ramona
Een goede vriendin van mij kreeg een zoontje: Keano, Kort daarna beviel haar tweelingzus, ook een zoon: Lano Dat zou ik dus nooit gedaan hebben. Lijkt veel te veel op elkaar... Maar ja, je doet er achteraf niets meer aan
hahaha omdat we allebei hetzelfde heten bedoel ik...... en allebei 29..... Als jij nu ook nog van september bent... is het wel erg toevallig
mijn zus heeft voor haar dochtertje een top-10-naam. daags vvoor ze geboren werd kreeg een dame uit de straat een jongetje en die kreeg prompt de naam die zij hadden uitgeocht voor als het een jongen zou zijn geworden. (ook een top-10-naam trouwens) Dus dat was wel even een domper... moesten ze ineens de plannen veranderen. Maar het werd een meisje dus toen was het probleem opgelost
wij hebben dat ook gehad, altijd gezegd voor een meid Esmee, en mn neef kreeg een kind, Esmee. Balen! Dus nu hebben we een andere naam, en er zijn nu geen zwangeren zo dichtbij dat het erg zou zijn als ze dezelfde naam hebben gelukkig
Ik zou altijd bij de naam blijven die we hebben gekozen. Kennissen, vrienden of collega's komen en gaan. Mijn vriend heet Simon en zijn neef Symon. Twee weken na elkaar geboren. Beide vernoemt naar opa ( niet eens dezelfde opa) En ik vind dat helemaal niet raar.
2 weken na elkaar vind ik ook niet raar, maar Esmee is in maart al geboren Ik vind het niet zo fijn om dezelfde naam te geven, ik vind het net of we dan door hun op de naam gekomen zijn ofzo..
Het kan ook andersom. Een nicht is zwanger en wilde als het een meisje is haar Julia noemen. Maar dat doen ze nu niet omdat Tessa haar 3e naam Julia is. Ik heb gezegt dat ik het geen enkel probleem zou vinden als ze hun dochter Julia zouden noemen.
Ik had dat laatst met een vriendin. Ze is 10 weken verder dan ons. Zij weten dat ze een meisje krijgen en we kregen het over namen uitzoeken dat dat zo moeilijk was. En dat het niet echt leuk zou zijn als we dezelfde in gedachten hadden. En wat ik dan zou doen als dat wel zo was. Er kwamen een paar namen voorbij die bij hun niet konden ivm familie/ vrienden. Waaronder dus ook onze keuze voor een meisje.....pfieuwwwww Nouja in ieder geval 1 iemand die onze naam mooi vind hahaha
whahaah ramona... nu maak je me wel heel nieuwschierig naar de naam! haha maar kan het me wel voorstellen hoor!....
Een vriendin van mij is vanmorgen bevallen, de 2e naam is dezelfde naam als de 2e naam die wij bedacht hadden, de eerste naam klinkt heel veel als de onze hoewel niet hetzelfde. Dus we gaan opnieuw beginnen. Hoewel vrienden kunnen komen en gaan, ik voel me er gewoon niet prettig bij