Geboortekaartje niet meer leverbaar ~snik~

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dottie, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Dit vind ik helemaal niet leuk!
    Met heel veel moeite hebben we een geboortekaartje gevonden dat ons alletwee aansprak. Hierop hebben we natuurlijk de doopsuiker op aangepast.
    Op aanraden van de drukker hebben we de proefdruk deze maand aangevraagd en vandaag krijgt mijn man telefoon dat het kaartje niet meer leverbaar is! Schijnbaar is het recent uit de handel genomen omdat het doorscheurt in de drukmachine. Het is nochtans een heel gewoon kaartje in mijn ogen... Hier word ik zó verdrietig van!

En geloof het of niet, maar bij ons zoontje hebben we juist hetzelfde aan de hand gehad! Toen hadden we een kaartje waar we alletwee verliefd op waren en toen was er juist hetzelfde probleem.
    Sommigen onder jullie zullen zich wel afvragen wat het probleem is, maar voor mij is dit een klein drama.

Nog geen twee weken voor de uitgerekende datum een nieuw geboortekaartje moeten zoeken en dan liefst nog eentje wat bij de doopsuiker past... (Vorige keer zijn we geeïndigd met bordeaux-witte doopsuiker en een groen geboortekaartje...)

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Jee vervelend zeg. Ik zou daar ook flink de balen van krijgen.
    Een geboortekaartje is iets heel persoonlijks. Vooral in combinatie met de doopsuikers.

Ik hoop dat het jullie nog lukt om iets te vinden wat goed past bij de doopsuikers.

Groetjes
    Romy

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    o wat balen voor jullie zeg....MAAR wees ergens blij dat het uit de handel wordt genomen als het problemen geeft met drukken! Want dan zul je nm nooit een mooi kaartje hebben! Ze nemen echt niet zo snel iets uit de handel ... Ga gauw lekker op zoek naar een vervanger! Succes!

x

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Jeetje, heeft de drukker ze niet meteen besteld dan? Of hebben jullie ze zo laat besteld?
    Bij ons worden de kaartjes meteen besteld als je bij de drukker ze uitkiest... Dat was bij ons met 25 weken.

Succes met zoeken...

5. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    jeetje meis wat balen!... Maar kan je niet een vergelijkbaar kaartje laten ontwerpen?....

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik begrijp je drama hoor, zou er ook flink verdrietig van worden.. plan je iets, en dan kan het weer niet doorgaan :( Succes met het vinden van een ander kaartje :)

7. Aura

Aura Niet meer actief

Kan je het niet nalaten maken door iemand? Of door de drukker ofzo?
    Het ismaar een idee maar wel heel erg vervelend voor jullie zeg!

8. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Het is natuurlijk kort dag nu om nog iets te laten ontwerpen.
    Het kaartje was al een tijdje uitgekozen (oktober of zo), maar het was niet nodig om toen al te bestellen werd ons gezegd. Omdat ze werken met vandaag bestellen, morgen in huis... Maar door de eindejaarsdrukte heeft hij onze bestelling even laten liggen (ook niet slim). We hadden nl 8/12 doorgegeven hoe en wat juist... Dus nu zitten we ermee. Pfff mijn man is de boeken alweer gaan uithalen, dus nu doe ik mijn best om open te staan voor andere kaartjes.
    En manlief loopt op zijn tenen om mij toch maar niet meer overstuur te maken :D Laat mij een eerste selectie maken, want hij is o zo bang een 'fout' kaartje aan te wijzen...

9. Aura

Aura Niet meer actief

Ik zou iig van de drukker gratis kaartjes eisen ;) vind dat hij een grove fout gemaakt hebt....

Maar ken je niemand die goed is met psp (wil anders best voor kijken als het haalbaar is) dat die het namaakt en dan blanco laat drukken? Heb ik iig vaker gehoord.
    En anders heel veel succesmet het uitzoeken van andere mooie kaartjes!

10. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Lief van je Aura: als ik echt niks vind, hou ik je daar misschien wel aan...

De drukker was zelf niet op de hoogte van het uit de handel nemen. Tis de kaartjes maatschappij die niet gecommuniceerd had. Het enige wat we hem kunnen verwijten is dat hij onze bestelling heeft laten liggen... we hadden hoe dan ook een nieuw kaartje moeten kiezen. Williswaar op een minder korte termijn, maar toch...

Ik duik weer in de boeken...

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik zou daar ook van balen hoor! Vooral als je alles op elkaar afstemt. Ik hoop dat je iets passends vind.

12. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    We hebben een kaartje gevonden. Niet waauw, maar ik kan ermee leven ;) Het sluit aan bij de doopsuiker, maar niet helemaal. Dinsdag mogen we naar de proefdruk gaan kijken en de enveloppen afhalen.

Pfff... weer een crisis bedwongen ;)

Deel Deze Pagina