We zijn ziekenhuisje in en uit geweest, en de huisarts gebeld voor de uitslag. Ik ben nu 2 dagen weer overtijd, maar de hoop op een zwangerschap is er niet. Bij mij was mijn cholesterol veel te hoog (erfelijk) en moet dus op een dieet, maar verder was alles toppie in orde . Semen onderzoek voor mijn man, niet tof en ook niet ok. Afgelopen dinsdag zou de uitslag er zijn. huisarts gebeld en daar kwam het hoge woord eruit: niet zoals het hoort te zijn, was in iedergeval niet goed, maar wij bellen u erover terug als we ook meer kunnen vertellen wat we dan wel kunnen doen en waar het aan ligt. We zijn verdomme 2 dagen verder, vanmorgen weer gebeld, jongens weten jullie nu al wat meer? Nee, nog niet overlegt, ga ik nu doen en dan bel ik u vandaag nog terug! Het is 4 uur nu, en de arts weer gebeld, maar praktijk gesloten. Ze heeft geprobeert te bellen maar mijn vriend staat in de zaak dus kon niet opnemen, nu maar hopen dat ze weer bellen. SPijt me dat ik zo lang niets heb laten horen. X Yessyca
He meis wat balen allemaal! Hoop dat jullie snel wat horen en uitsluitsel krijgen hoe je nu verder moet....
Lekker is dat ja, als ze allemaal zo gewèldig meewerken... (NOT! :x ) Terwijl ze natuurlijk ook verrekte goed weten dat wij, vrouwen met een kinderwens toch al min of meer een beetje op hete kolen zitten... Gaan ze ook nog eens lekker liggen treuzelen.... Je zou ze het liefste toch een schop onder de kont geven, of niet? Ik hoop dat ze je niet al te lang aan het lijntje houden... Succes ermee!
ik werd gebeld: iets is niet goed, 2 dagen later werd ik weer gebeld, foutje van ons, alles is goed, was alleen weinig sperma, nou zegt mijn man heel charmant is het niet om in een potje te moeten komen hoor! We moeten dinsdag terug komen en dan worden er verdere onderzoeken gedaan om na te gaan wat er verder nog aan de hand kan zijn Ik was best boos over de fout, maar aan de andere kant opgelucht! Dikke kus! Ik hou jullie op de hoogte!
Ik hoop dat er nu eindelijk duidelijkheid voor jullie komt. Balen dat het zo lang moet duren. Heel veel sterkte, Liefs Jose
Misschien wat off topic maar ik heb ook erfelijk verhoogd cholesterol. Dieet helpt helemaal nada. Ja, het gaat van ergens tussen de 12 en 14 naar 11 of zo. Daar schiet je niets mee op. Ik krijg het alleen naar beneden met medicijnen. Dan is het dik in orde. Deze mag je niet nemen als je zwanger bent of wilt worden. Gelukkig is een tijdelijk verhoogd cholesterol helemaal niet zo erg. Pas als je langdurig een verhoogd cholesterol hebt, kan dat schadelijk zijn. Mocht je dus problemen hebben/krijgen met je dieet dan zou ik me daar niet al te druk om maken. Af en toe chocola is gewoon heerlijk! Veel succes en hopelijk ben je snel zwanger.
je hebt me helemaal gelukkig gemaakt, chocolade is super! En wat de medicijnen betreft, inderdaad, gezien het feit ik zwanger wil raken kan ik geen madecatie gebruiken. Ach ja, een wortel is ook wel lekker hoor Nou ja, vandaag weer bij de huisarts geweest, we moeten door naar de Gyn. Dinsdag 6 juni hebben we een afspraak. De huisarts kon er nog om lachen: jaja, uw man is ook aan de beurt, en dus lach ik maar slapjes mee zodat we weer kunnen gaan met niks Ik houd jullie op de hoogte!