Ha Jennie, Volgens mij zit het wel goed, een streep is een streep ook al is hij o zo vaag. Probeer anders je intehouden en zondag ofzo nog een keer te testen. Anders blijft het steeds een teleurstelling voor je als het niet een vette streep word. Maar heb je nog meer kwaaltjes die er op lijken als alleen maar de test omdat je nu al twee keer heb getest? Kom op meid, zal met je mee duimen. Liefs Esther
ik zou als ik jou was ff wachten tot dat je een paar dagen na je nod zit. en op een gegeven moment zie je gewoon het streepie ook al is die er niet (heb ik ook wel is gehad). dus wacht maar ff rustig af want je maakt je zelf helemaal gek zo.
Lieve mensen bedankt.Ik moet maar gewoon wachten tot na mijn nod zou volgens mijn berekeningen volgende week Dinsdag wezen. En ja heb welwat verschijselen: Heel veel last van mijn borsten, huilerig, moe,sacho, ik kom aan en veel voor mijn doen en licht in mijn hoofd. Maar weet ook dat je lichaam een meester is in je voor de gek houden. Dus wat dat betrefd..Bedankt dames. Groeten jennie72
Lieve Jenny, we lopen gelijk op meid....mijn NOD is ook op dinsdag... Bij mij zijn de twijfels toch weer toegeslagen, het was de hele tijd rustig in mijn buik vandaag...maar nu heb ik weer lichte ongi kramp... Ik probeer van alles te doen om er maar niet teveel mee bezig te zijn. He zowaar alle was (en er lag veel hoor.... ) opgevouwen...
Hai allemaal, Jullie verhalen zijn zo herkenbaar! Mijn nod is 19 juli. Maar..Ik heb net ook getest, kon mezelf niet inhouden. Nou ja, ik hoop dat jullie dit ook wel eens hebben meegemaakt. Ik heb zo´n digitale test gebruikt. Daar kwam dus met grote letters op te staan: niet zwanger. Echt stom van mezelf om te test te hebben gedaan, want A is het nog veel te vroeg om te testen en B was het geen ochtendurine. C nu voel ik me extra klote! Achteraf kan ik mezelf dan wel voor de kop slaan maar maar aan de andere kant wil ik het gewoon zo graag vast weten! Wij zitten nu in ronde 10
ach elle ik stond ook net met een test in mijn handen omdat ik moest plassen. Toch heb ik hem weer terug gelegd. Ik weet ook dondersgoed dat het nog te vroeg is. Ben deze maand er wel rustiger onder. Ben net terug van vakantie(tijdens klusweek). Dus minder geplan en meer spontaan.. Ik kan volgende week donderdag of vrijdag testen.. Lopen bijna gelijk. Allen nog ff volhouden!! Britt
Dag dames,inderdaat met tijd komt raad zei mijn oma vroeger altijd. En dat kan wel kloppen. Ik ben er vrij zeker van maar hou nog een slag om de arm,want ik heb wel eens eerder gedacht dat ik zwanger was maar ja er is een wezelijk verschil met de vorige keer is dat ik al jaren op het zelfde gewicht leef en inneens aan begin te komen.En als ik naar mijn buik kijk,dan is het ook net : alsof ik zwanger ben. Mooi rond. Maar ja een lichaam blijft een lichaam dus meiden het komt goed. Misschien niet helemaal wat je in gedachte had. Maar je weet het nooit!!!! groeten jennie72
Het grappige is dat ik dus een kilo kwijt ben...en toch mijn broek niet dichtkrijg??? Maar ja, zegt mijn nuchtere ik dan, als je ongi moet worden hou je wel eens vocht vast....dus sja....
Hai Sandra,ja dat heb ik ook dat gevoel. Nuchter zo van je broek gaat niet dicht ach dan houd je vocht vast, ik voel me duizelig ach door de warmte, mijn borsten doen vreselijk zeer ach dat komt doorat je ongie moet gaan worden. ik heb vanmorgen de hele morgen zitten snoteren om niets????ik kon niet stoppen(hormonen denk ik. ik wil het zo graag maar ben zo bang dat ik het weer mis heb! frustratie alom. Want heb toch sterk het vermoeden dat het raak is maar ja je weet het niet zeker ik kan alleeen maar hopen voor ons allemaal. Groeten jennie72
Och meis...alsof je mijn verhaal vertelt!! Alleen heb ik geen zere borsten. Die heb ik dus altijd als ik ongi moet worden...maar dan fluistert er een stemmetje in mijn hoofd: wacht maar, komt nog wel... Gggrrr..... Weet je, ik zou het zo prachtig vinden als het op dit moment echt zo is. Alleen al om het feit dat we de 29e naar mijn ouders gaan om een weekje mee vakantie te vieren. Ze maken zich op dit moment nogal zorgen om mijn neef, hun kleinkind. En als ik dan kan zeggen dat ze iets wonderbaarlijk moois hebben om naar uit te kijken...dan lopen de tranen al over mijn wangen.... Ik zie al precies voor me hoe ik het hen vertel...en hoe hun reactie zal zijn....*sjucht*
Hai Sandra daar kan ik over mee praten. Want mijn schoonouders hebben een speciaal plekje in mijn hart. Ik kan er over fantaseren hoe zal gaan als ik het ze zal vertellen. ik zou ze dan een speen+pakje geven ingepakt en dan die reactie als ik daar aan denk krijg ik kippenvel. We houden het dan echt niet droog denk ik. maar is toekomst muziek. We zien wel en met beide benen op de grond blijven is heel belangrijk denk ik zo. veel succes!ook voor jou,en het komt goed. We gaan ervoor. Groeten jennie72
Oja vergeten,ik moest vandaag bloed laten prikken om te kijken of dat ik een eisprong gehad heb ben wel niewschierig. Want mij ei was bij de laatste echo 20 milimeter groot en dat was bijna 2,5 weken geleden. Dus dan moet hij toch gesprongen zij toch?lijkt me wel gaaf om mijn gyno te zeggen nou er was zeker een eisprong ja !!! Nou de groeten maar weer van jennie72
Dat lijkt me zeker gaaf Jenny!! Laten we hopen dat je goed nieuws krijgt!!! En ondertussen blijven we met onze beiden beentjes op de grond....
Hai dames, ik denk game over. Ik heb toch het gevoel dat die verdomde eraankomen.Sorry voor de praat. wat is dat toch vervelend allemaal. Ik heb in iedergeval een heel leuk weekend voor de boeg. En dan weer die teleurstelling volgende week. Nou ja op naar de volgende ronde dan maar? wat duurt wachten toch lang. Kun je nagaan. Ik wil het zo graag van me af zetten zodat ik niet al te verdrietig ben als ik toch weer ongie ga worden maar hoe doe je dat? Het is zo,n grote wens Op naar het weeknd dan maar. Groeten jennie72