Bang dat ik het me inbeeld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik snap je helemaal....zei het ook tegen mezelfdeze maand...nou je hebt het gezien! ;)
    Maar waarom denk je dat het over is?

2. Niet meer actief

Hai Sandra, ik weet het niet ben weer zo emotineel. Veder geen kramp of zo en geen buikpijn. Maar toch dat gevoel dat ik ongie ga worden. :cry:
    Ik vind alleen die teleurstelling iedere keer zo moeilijk. Hoe is het metb jou, heb je nog krampen? Oja en mijn buik is opgezet. Daarom denk ik het ook. Ben wat agressiever, nou ja genoeg reden om maar weer aan die verekte duivels te denken :evil:
    groeten jennie72 8)

3. elle

elle Actief lid

Hai dames,

Ik zit ook met een heel dubbel gevoel.

Heb de 19e mijn NOD. Normaal heb ik wel 2 weken last van mijn borsten voordat ik weer ongesteld moet worden. Dit keer niet... tot vandaag!
    Dat kan natuurlijk nog steeds twee dingen betekenen:

1. wordt gewoon weer ongi maar kreeg dit keer wat later last van mijn borsten
    2. had geen last van mijn borsten ivm met evt zwangerschap en de pijn komt nu iets op gang

Volgens de pendel van Sonja ben ik nu zwanger.. maar ik ben elke maand helemaal van mijn a propos als ik toch weer ongi ben geworden.
    Dus nu schakel ik mijn gevoel maar een beetje uit geloof ik...
    :(
    Herkennen jullie mijn verhaal?

Liefs Elle

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Volgens de pendel van Sonja zou ik nu ook zwanger zijn....maar ik denk dat ik gewoon ongi ga worden. De kramp is er nog steeds. Vreemd, want normaal als ik kramp krijg word ik ook meteen ongi. En mijn borsten doen helemaalo geen pijn terwijl ze dat anders altijd doen als ik ongi word. Maar ik denk dat mijn lichaam gewoon even laat zien dat je verschillende manieren hebt van ongi worden.... ;)

5. elle

elle Actief lid

Tja of niet...ik hoop het laatste voor je!
    Ik zie dat jouw NOD ook nadert.. Wens je veel sterkte de laatste dagen en laten we voor elkaar hopen dat de :evil: uitblijven ditmaal!
    Fijn weekend, ga ff Schatjes kijken :D

6. Niet meer actief

Een goeiendag hoor,maar had gister met vrienden en familie een etentje. Zegd mijn moeder inneens ze kijkt met een schuin oog naar mijn buik,je bent zwanger he? Pardon? nou ja. IK wist even niet wat ik moest zeggen :oops: ik worder gek van is heel vervelend ga volgende week Woendag maar testen als ik het volhoud. WAnt die onzekerheid maakt me gek. Ik had gister een rok aan en die buik van mij was duidelijk te zien. ;) :rolleyes:
    groeten jennie72 sorry dat ik zo zeur.

7. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    waarom dan vandaag al niet testen???

8. Niet meer actief

hai Jody dat zou ik heel graag wilen geloof me,maar ben bang dat ik nog te vroeg test. En dat er dan nog niet genoeg HCG in mijn lichaam zit. :rolleyes: er is nog geen spoor van aankomende :evil: :evil: dus ik moet echt nog even gedult hebben. Helaas want het is echt moeilijk hoor.
    maar ik heb geen keus ;) en gedult is niet mijn sterkste punt vrees ik.
    groeten jennie72

9. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    He Jennie,

Hou vol meis! Ik zal voor je duimen. Wanneer ga je weer testen?

Groetjes, Sjaak

10. Niet meer actief

Hoi ik denk volgende week Woensdag. En jij je bent ook al 8 dagen overtijd! ga jij niet testen?of weet je al dat je niet zwanger bent? ;)
    :( we houden moed.
    groeten jennie72

Deel Deze Pagina