Innesteling? Ik snap er niks meer van!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shelde, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hee meiden.

Hier weer een berichtje vanuit de andere kant van de wereld. :D

Toen ik net naar de wc ging, had ik roze afscheiding. Ik had nooit een beeld bij roze bloed bij innesteling, maar dit was dus echt roze (zalm roze ongeveer, haha). :)

Kan dit innesteling zijn?

Mijn pilbloeding begon 26 juni.
    12 dagen later op 8 juli werd ik ongesteld. :(

Mijn innesteling zou wel een dezer dagen moeten zijn in ronde 1 (als ik niet ongesteld was geworden).

Ik weet echt even niet wat ik ervan moet denken. Heb nog nooit roze bloed gehad... maar ALS het innesteling is, waar kwam vorige week die ongesteldheid vandaan? :(

Heeft iemand een idee?

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Als iemand nog aan het ontpillen is vind ik dat altijd erg moeilijk, het kan dan zijn dat je cyclus nog niet helemaal op orde is. Ik weet niet of roze bloed ook kan voorkomen bij ontpillen? Misschien heb je vorige week een innestelingsbloeding gehad? En dit nog een restantje er van is? Ik vind het moeilijk om er echt iets zinnigs over te zeggen :oops: Ik wilde in ieder geval even reageren, ook al heb je er misschien niks aan :(

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Dank je wel voor je berichtje Zorra.

Vorige week kan geen innesteling zijn geweest, het was echt rood bloed met wat stolseltjes en duurde 4-5 dagen.

Ik heb nog nooit roze bloed gehad, was al bang dat ik weer ongesteld ging worden, maar it was anders...

Volgende week zal ik het weten (dan kan ik testen). ;)

4. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Klopt je banner dan wel als je volgende week kunt testen?

Liefs AN ;)

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    je hebt je pilbloeding gehad op 26 juni zeg je,. dan lijkt het me sterkt dat je op 8 juli weer ongesteld bent geworden, dat zou inhouden dat je in korte tijd (12 dgn) een eisprong hebt gehad, en dat je eitje niet bevrucht is, met als gevolg het afstoten van je baarmoederslijmvlies, wat die bloeding van de 8e dan wel is geweest weet ik niet, ik denk dat het je eisprong geweest is waar je last van hebt gehad (wat ik eerder vermoed)

en dat is iets wat je simpelweg terug kan rekenen als je gerekend vanaf de 8e zo rond de 22e - 23e juli ongesteld wordt of niet natuurlijk als je zo'n mazzelaar bent waarbij het gelijk raak is...maar eerder dan de 22e zou ik zeer zeker niet testen meid grote kans dat ie negatief is, je banner moet je wat dat betreft even aanpassen aan je ontrekkingsbloeding, en dan je 1e echte ongesteldheid afwachten die denk ik rond de 22e zal vallen...mits je cyclus zich normaal hersteld heeft natuurlijk...

succes

6. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey, nou ik heb hetzelfde voor mij ook de eerste ronde. heb 2 juli pil bloeding gehad daarna 11 dagen later ook roze/bloed verlies niet veel en geen ongi :( duurt nu al 5 dagen heb wel pijn in onderbuik en eierstokken gehad. kan van eisprong zijn of door ontpillen :( snap er ook niks van.

dokter zei dat dit na stoppen pil vaak voorkomt. dat roze wil gewoon zeggen een klein bloedinkje dat vermengt met afscheiding geeft dat roze.

vervelend he allemaal kan er geen pijl op trekken afwachten maar ;)

liefs sancho

Deel Deze Pagina