sluitlaken

Discussion in 'Zwangerschap' started by sandra1979, Feb 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Wie heeft er ervaring met een sluitlaken. I.v.m. ernstige bekkeninstabiliteit adviseerde mijn therapeut deze in huis te halen voor de eerste dagen. Maar waar haal ik deze (dacht bij de thuiszorg, maar die hebben ze niet) en welke maat moet je aanschaffen?
    En zijn er mensen die ook een sluitlaken hebben gebruikt en wat zijn hun ervaringen?
    groetjes sandra

2. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Volgens mij verkoopt de prenatal ze ook. Heb er geen ervaring mee. Succes!

3. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    HOI ik zie dat je in Tilburg woont, de thuiszorgwinkel in Oosterhout heeft ze wel, ik ben er ook mee bezig, ga even overleggen nog met de VK as donderdag en dan schaf ik er 1 aan.

Of bij babyzaak het Rietje in Breda, of via de volgende site..

http://www.motherwear.nl/index.php?cat=waarom

hopelijk helpt het je

4. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Hoi,
    normaal verkopen ze die idd bij de thuiszorgwinkel. Zijn wel best prijzig. Ik geloof rond de 50 Euro. Mijn moeder heeft er zelf 1 voor mij gemaakt. Eerst gekeken hoe die van de thuiszorg waren en deze min of meer nagemaakt. Gewoon een recht stuk laken en dan met stroken en klitteband er aan. Heel simpel te maken en net zo goed. Heb het zelf gebruikt en werkte prima. Kreeg er echt steun van en het hielp ook goed om weer terug in model te komen. Soms gebruiken ze trouwens ook een grote handdoek die heel strak wordt omgespeld.

5. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Je kunt ook gewoon op marktplaats ofzo kijken, daar bieden ze ook aan.

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Hoi, heb een sluitlaken te leen gekregen van een collega. Deze had zij in iedergeval bij prenatal gekocht (toen voor 34 euries, dat was 3 jaar geleden...).

Share This Page