Schimmelinfectie

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daiske, Oct 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daiske

Daiske Niet meer actief

Ik kan normaal zaterdag testen! Dan ben ik 1 dag overtijd!

Nu sinds deze morgen heb ik een schimmelinfectie! Kan dit een slecht teken zijn of juist goed? Zou ik kunnen zw zijn?

HELP!!!

Iemand raad?

2. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Geen id of een zwangerschap wat te maken kan hebben met een schimmelinfectie.
    Ik weet wel dat ik ze vaak heb :( schimmelinfecties dan he.. ;)

Succes

3. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    ik heb even voor je gezocht, tis moeilijk te vinden waardoor het precies komt, maar dit is in ieder geval duidelijk.

Een schimmelinfectie is de meest voorkomende vaginale infectie. Naast de vagina kunnen ook de schaamlippen geïrriteerd zijn.

Klachten die bij een Candida-infectie kunnen optreden zijn: jeuk, yoghurt-achtige afscheiding, soms klonterige afscheiding de schaamstreek kan rood zijn. Soms is er een branderig gevoel bij het plassen.

In de zwangerschap ben je extra gevoelig voor een Candida-infectie, net als voor alle andere infecties overigens. Een schimmelinfectie heeft geen gevolgen voor de zwangerschap, wel kan het kind tijdens de baring geïnfecteerd raken.

Dus tjah gewoon afwachten of je zwanger bent, mocht je zwanger zijn dat is het dus niet zo erg als je een schimmel infectie hebt.

groetjes layla

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Heb ook genoeg van schimmelinfecties gehad helaas....
    Mocht het aanhouden, en je bent zwanger meld het dan wel even bij de huisarts betretf die schimmelinfectie, veel medicatie is daarvoor te schadelijk voor de beeb.

5. Daiske

Daiske Niet meer actief

dus het kan zijn da ik zwanger ben? of staat het er los van?

xxxx

Share This Page