bang dat ik rare (ongezonde?) vagina heb

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door niempje, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niempje

niempje Nieuw lid

1 aug 2006
    1
    0
    0
    Hallo,

Hier een vraag die ik helaas alleen anoniem durf te stellen.

Sinds ik zwanger wil worden ben ik ook wat bewuster op mijn vagina gaan letten. Gisteren ontdekte ik dat ik een rare 'verdikking' lijk te hebben bij mijn vaginaingang. We hebben ook wel eens moeite bij de penetratie. Het lijkt een wittige (lichter dan rest van mijn vagina) en wat ruwe klont/weefselstructuur te zijn helemaal aan het begin van mijn vaginaingang, maar onder mijn kleine schaamlippen, aan de kant van de plasbuis. Maar nu komt het: mijn man en ik hebben nooit sex met een ander gehad dan met elkaar en weten dus allebei niet hoe een vagina er bij anderen uit kan zien . Dus misschien is het wel normaal??? Maar ik ben me toch zorgen gaan maken en wil dus weten of dit hoort of niet. Maar het voelt ook stom om naar de HA te gaan en dat die dan vervolgens zegt "dat heeft iedereen".
    Kunnen jullie me misschien helpen?
    Alvast heeeeeeeel erg bedankt
    niempje

PS als het echt nodig is zou ik wel een fototje kunnen sturen, maar daar wil ik jullie niet mee lastig vallen als het niet nodig is.

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Het is via dit forum een beetje lastig te zeggen of je een normale vagina hebt of niet. Waarschijnlijk wel hoor. Als je het verder nooit gezien hebt, is het ook heel lastig te beoordelen voor jezelf of het normaal is of niet. Je kunt altijd een keer voor je eigen geruststelling een afspraak maken met de huisarts.

Deel Deze Pagina