Mijn arme man heeft echt te lijden... ik schijn 's nachts echt flink te snurken. Ik word ook vaak wakker met een schorre keel. In "de boeken" lees ik ook dat snurken een zwangerschapskwaaltje kan zijn. Hebben jullie een tip voor wat ik eraan kan doen? - Ik slaap altijd op mijn zij. - Ik heb de apotheek om "snurk-pleisters" (ja die schijnen te bestaan!) gevraagd, maar die hadden ze niet op voorraad. - Nog andere ideeën. Vooral namens manlief alvast bedankt!
bij de kruidvat verkopen ze antisnurk spray mijn vriend krijgt het werkt heel goed. maar moet je wel ff de bijsluiter lezen ik weet niet of zwangere het mogen. maareh succes voor jullie bijde
een tennisbal in je nek leggen............ dan snurk je geheid niet meer, want dan kan je niet slapen LOL sorry grapje, maar ik zou het niet weten
o mijn man komt nog met een tip: een extra kussen onder je hoofd, schijnt dat je dan niet meer snurkt. omdat je hoofd dan wat gekanteld ligt. en dit was een serieuze tip
die anti snurkpleisters kun je ook bij kruidvat ed halen, het zijn een soort nklemetjes die ervoor zorgen dat je meer lucht krijgt. mijn ex gebruikte ze bij het american football
Ik schijn ook enorm te snurken (volgens manlief), dus mochten er nog meer tips zijn, graag! Dat van dat extra kussen ga ik vanacht proberen.
Bedankt voor het meedenken! Ik ga maar eens shoppen bij de Kruidvat, denk ik... En nieuwe tips zijn nog steeds welkom, hoor!
ik zaag snachts ook heel wat bomen om, word soms wel is wakker van me zelf. me man geeft me soms een por zodat ik op me zij ga liggen wan tik schijn alleen te snurken als ik op me rug lig. mijn man moet niet klagen vind ik want ik lig ook wel is wakker van hem als hij weer is in zijn slaap aan het praten is
Zo mensen wat ben ik blij te horen dat er iets tegen snurken bestaat. Ik ga het zo snel mogelijk halen. Kan IK eindelijk een nachtje doorslapen. Joepie bedankt.