Bang dat ik te vroeg beval

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liesje92, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Hoi iedereen,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik vond het toch een lastige keuze of ik het moest plaatsen of niet.

Ik ben nu 24 weken zwanger van ons tweede kindje (we verwachten een zoontje) en ik heb een heel sterk voorgevoel dat ik in augustus ga bevallen, terwijl ik 23 september ben uitgerekend. Het klinkt misschien stom, omdat het alleen over een 'voorgevoel' gaat, maar ik kan het maar slecht van me af zetten. Vooral omdat ik bij onze dochter (die is 1 jaar) een heel sterk gevoel had dat ik 12 mei zou bevallen. Ik zat er toen niet ver naast: ze is vorig jaar op 13 mei geboren. Ik heb verder geen enkele aanwijzing waarom ik nu zo'n sterk voorgevoel heb voor augustus, maar ja, dat had ik toen ook niet met 12 mei en toen zat ik er ook niet echt naast. Zijn er vrouwen die dit herkennen? Ik hoor graag wat jullie denken?

2. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik heb dit ook heel erg gehad bij mijn vorige zwangerschappen.
    Nu heeft voornamelijk mijn man het gevoel dat ik eerder beval dat 6 september.
    Hij denkt al vanaf begin zwangerschap dat ik 18 augustus ga bevallen.
    Dat heeft hij zo sterk!
    Zelf heb ik het voorgevoel dat ik gevoel dat ik ergens rond de 38 weken ga bevallen.
    Dat riep ik al in het begin van deze zwangerschap.
    Maar ik zit er elke keer naast.
    Bij de oudste riep ik dat ik met 41 weken zou bevallen maar werd 39+6
    Jongste riep ik 39 weken en werd 37+5
    Dus zal er nu ook wel helemaal naast zitten.

3. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Dus jouw man die had dit ook heel sterk en die zat er ook bijna niet naast begrijp ik?

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik zou me echt niet druk maken, er zijn toch geen voortekenen voor een vroeggeboorte? Dat je het bij je eerste bijna goed was, is natuurlijk toeval. Je kleintje blijft lekker zitten tot hij eruit wil!

Deel Deze Pagina