Idd, ook al ben je misschien niet zwanger. Als ik er niet zeker van was of er een condoom was gebruikt dat zou ik me toch op een soa laten testen. Het is niet leuk, maar ziek of onvruchtbaar worden is ook NIET leuk. Dokters die zo'n test afnemen hebben echt wel meer dames gezien van beneden.
hoi meis ik heb zelf ook ondergewicht gehad en als je het aan mij vraagt lijkt het alsof je een buikje hebt omdat het tussen je heupen en je buik is ingevallen want je heupen steken wat uit snap je! Dat was bij mij altijd het geval je zult zien dat als je aankomt dat dat dan langzaam weggaat en dan gelijk ligt xxx ntahscha
ik had een keer gehoord dat iemand zich had ziek gemeld op dr werk omdat ze dr niet lekker voelde. en toen ze later naar de wc ging om grote behoefte te doen dat ze aan bevallen was van een baby Dat is pas bizar
Dames, deze verhalen stellen anoniempje niet erg gerust, natuurlijk! maar ik ken die verhalen ook, weet niet of het allemaal waar is of broodje aap verhalen, maar ja waar rook is is vuur. Ik zou gewoon testen, dan weet je het zeker! Niet zwanger, dan verder laten "nakijken" waar die klachten dan vandaan komen, dat het niet goed is is zeker, wellicht idd een soa, moet je je echt voor laten behandelen, nu lijkt het onbelangrijk, maar als je later op een leeftijd bent dat je besluit om kindjes wilt en je bent onvruchtbaar, door deze ene keer in een tent, zal je jezelf niet in dank afnemen lijkt me! Succes! Kaatje
ja je hebt gelijk kaatje maar het lijkt me wel sterk dat ze zwanger is hoor en zoiezo moet je naar de huisarts gaaan in verband met die soa!
ja dat lijkt mij ook , even laten onder zoeken.... je kan beter je laten onderzoeken en dat alles goed is dan dat je er na een paar jaar achter komt dat je een soa heb en je heb zelf gelijk meer zekerheid.... Zwanger zijn lijkt me sterk met jou "buik" (wou dat ik er zo 1 had als ik mijn buik op de foto zet denkt iedereen dat ik zwanger ben haha)
Niet onmogelijk, dat is zo`n typisch gevalletje van uitzondering...... Je kan tijdens het gebruik van de pil ook zwanger raken, terwijl je eigenlijk geen eisprong heb.... De grapjes van moeder natuur, noem ik ze maar
mensen ik heb 1 test gedaan en daaruit bleek heel duidelijk dat ik niet zwanger ben, dus hopen dat het maar echt waar is. thanx voor jullie reacties
Ik wil je toch aanraden om ff bij de huisarts een soatest te laten doen. Zelf heb ik een paar jaar geleden ook Chlamydia gehad en gelukkig kreeg ik symptonen. Maar 60% van de vrouwen met deze soa merken niets en de kans op onvruchtbaarheid en buitenbaarmoederlijke zwangerschap is erg groot. Het is wel goed te genezen. Mocht je het hebben, krijg je van de dokter 2 pillen (denk iets van antibiotica) en dan heb je er geen last meer van...... Echt doen hoor meis, je vergeeft het jezelf nooit als je iets hebt opgelopen en je komt daar pas achter als het te laat is. Vind je het eng om naar de huisarts te gaan (mss omdat je die kent) ga dan naar de GGD, deze hebben onafhankelijke artsen die je ook kunnen helpen. Liefs Kweb
Gelukkig voor jou dat je niet zwanger bent, nu nog een advies laat iig uitzoeken waar die pijntjes dan vandaan komen, wellicht is het iets onbenulligs, maar weet je wel wat het is! Succes!
Het maakt niet uit dat ik ongi ben en die test gedaan heb toch? Weet iemand dat misschien of je ongesteldheid geen invloed heeft op de zwangerschapstest? En kweb wat voor symptomen kreeg je dan?
Ik denk niet dat je ongesteldheid daar invloed op kan hebben. Je HCG in je urine wordt gemeten en je menstruatie heeft niets met je urine te maken, zeg maar.... Ikzelf had last van jeuk en bloederige afscheiding, maar nogmaals...niet iedereen heeft symptonen. Dus als jij hier geen last van hebt, is het nog geen garantie dat je niets hebt...Daarnaast heb je naast Chlamydia nog veel meer SOA`s.....
nee dat is niet onmogelijk. maargoed. mijn menstruatie duurd normaal dikke 3 dagen heel erg hevig en dan nog 2 dagen een beetje maar nu heb ik het 2 dagen best hevig gehad en nu op mijn 3e dag is het al bijna over. terwijl uit alles blijkt dat ik echt niet zwanger ben. dus de test, de pil, paar keer hevig ongesteld geweest en nu dan wat korter en waarschijnlijk een condoom. ik vind het echt raar allemaal. wel heb ik vaak harde ontlasting, maar tijdens mijn menstruaties niet. ik weet echt niet meer wat ik zou kunnen hebben ..