Eisprong..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leonie1982, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie kan mij helpen?

Ik ben 15 sept. 08 gestopt met pil en 19 sept voor het laatst ongesteld geweest (pil ongi) en daarna niet meer. Ben nu maar steeds aan het wachten op ongi, dan kunnen we tenminste aan de 1e echte cyclus beginnen. Maar vandaag had ik ineens een erg slijmerige afscheiding, draderig en doorzichtig bijna. Nooit gehad!
    Wat is dit? Kan dit een eisprong zijn en zo ja, ben ik dan vandaag nog vruchtbaar? Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Liefs Leonie

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi hoi,

Dit kan duiden op je eisprong ja, gewoon flink aan de klus in elk geval vanavond en morgen kan ook nog. Als je vandaag je ei hebt gehad...ligt er een beetje aan wanneer die geweest. Je ei blijft ongeveer 12 uur in leven, dus je bent nu nog wel vruchtbaar....

Ovulatietesten zijn volgende keer erg handig.

suc6
    Liefs Kweb

3. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Bij mij is het juist als ik ongesteld moet worden dan krijg ik last van slijm.En tijdens me eisprong heb ik ook last van pijn in me buik alsof ik ongesteld ga worden .

4. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik heb last van meer afscheiding als ik ongi moet worden maar miscchien is het bij jou je ei.
    Afwachten maar dan denk ik

5. Bedankt voor jullie antwoorden!
    hmm... dus het kan een eisprong zijn, maar het kan ook zijn dat ik ongesteld wordt. Spannend! Nou, we maken er in ieder geval goed gebruik van als het een eisprong is :D

Stel dat dit met een eisprong te maken heeft, en ik raak niet zwanger, klopt het dan dat ik over ong. 14 dgn ongi wordt? Of is dat in mijn geval (1e cyclus na pilstop) niet zo?

@Kweb: welke ovulatietesten kan ik gebruiken? Weet jij welke het beste is of het meest populair? Ik heb ook geen idee hoe dat werkt! Heb alleen een keer een foto gezien van een ovu test in iemand z'n album. Iets met streepjes?

Wat een vragen he?! Sorry hoor...

Liefs

6. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Het is moeilijk te antwoorden.
    Het is niet verplicht dat het je eisprong is maar het hoef ook niet je menstruatie te zijn.Als het idd wel je eisprong is dan ben je idd over 14 dagen ongesteld.Maar wat was je eerste dag van je laatste menstruatie?

7. claudia81

claudia81 Niet meer actief

Mag ik even inhaken? Ik heb zo rond mijn eisprong last van een gevoelige buik. Voelt een beetje of ik ongesteld moet worden.. Maar last van veel afscheiding/slijm heb ik niet. Ik heb hier maar een beetje last van..... Kan dat kloppen?

xx Clau

8. 1e dag van m'n laatste menstruatie (4 dagen na laatste pil) was 19 september.

9. Tuurlijk kan dat kloppen! Tenminste als je er maar een beetje last van heb.. is bij iedereen weer anders toch?

Ik had afgelopen weekend wel zere buik (net alsof ik een steen had ingeslikt, of dat er iets vast zat), en nu sinds vandaag dus dat slijm.

Heeft iemand anders nog ideeen wat het zou kunnen zijn?

Liefs

10. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Het zou kunnen dat je door het ontpillen een menstruatie hebt overgeslagen. Dan zou het nu je eisprong kunnen zijn!
    Succes!

Deel Deze Pagina