Hallo, Afgelopen weekend heb ik in mijn urine iets zien drijven wat op weefsel lijkt. vruchtzakje? Verder geen bloedverlies, voel ook geen krampen. Ben nu ruim 5 weken zwanger.. ?Kan ik constateren of ik nog steeds zwanger ben met een test of geeft die sowieso nog 2 streepjes i.v.m. hcg gehalte in mijn lijf? Ik weet niet goed wat ik moet doen
hoi, als je geen bloedverlies hebt of hebt gehad is de kans zo goed als nul dat je een miskraam hebt gehad hoor. Hoe zag het eruit, kleur en grootte? Als het echt een vruchtzakje was dan kjomt dat met placentaweefsel naar buiten, vruchtzakje zelf is vrij klein blaasje, ongeveer cm groot, dat zit aan een rood stuk weefsel, ongeveer 5 cm lang en paar cm breed. Miskraam gaat altijd met bloeden gedurende een paar dagen gepaard. Je kunt wel een test doen, als die positief is ben je nog zwanger. In de urine ziten in de zwangerschap wel vaker vlokken, misschien heb je dat gezien. Mirjam
Ha Mirjam, bedankt voor je geruststellende uitleg! Het " stukje " was bijna een 1 cm groot en een beetje troebelig (doorzichtig) Het dreef in de urine en er zat geen bloed bij. Groetjes